یکشنبه ۴ تیر ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۶

ساخته برادران محمودی

«رفتن» کاندیدای دریافت جایزه اصلی فستیوال مونیخ شد

فرشته حسینی در فیلم سینمایی رفتن

سینماپرس: فیلم سینمایی «رفتن» ساخته نوید محمودی در سی و دومین حضور بین‌المللی در فستیوال مونیخ برای دریافت جایزه اصلی فستیوال رقابت می‌کند.

 به گزارش سینماپرس، فیلم سینمایی «رفتن» ساخته برادران محمودی در سی دومین حضور بین الملی خود با فیلم سینمایی تحسین شده ی رفتن اینبار به سی و پنجمین فستیوال بین الملی فیلم مونیخ برای شرکت در بخش مسابقه سینه ویژن به مونیخ در کشور آلمان خواهند رفت  فستیوال بین الملی فیلم مونیخ به بزرگترین فستیوال  فیلم تابستانی در اروپا مشهور است. سینمایی رفتن با یازده فیلم دیگراز سراسر جهان  برای دریافت جایزه ۱۲ هزار یورویی فستیوال با هم رقابت خواهند کرد .

 فیلم سینمایی رفتن که دو جایزه بهترین کارگردانی فیلم از جشنواره بوسان و بهترین بازیگر زن از فستیوال مراکش را در سابقه دارد ماه گذشته در آخرین حضور بین الملی خود موفق به دریافت جایزه بهترین فیلم از فستیوال تریپولی لبنان شده است

 فستیوال فیلم مونیخ از ۲۲جون الی ۱جولای برابر با ۱ الی ۱۰ تیر  با حضور بزرگان سینمای جهان در شهر مونیخ آلمان برگزار می شود . فیلم رفتن  با حضور کارگردان فیلم نوید محمودی در فستیوال بین المللی فیلم مونیخ دو نمایش خواهد داشت در پایان هر دو نمایش جلسه ی پرسش و پاسخ با حضور مردم و خبرنگاران برگزار خواهد شد .

 فیلم سینمایی رفتن بعنوان نماینده سینمای افغانستان به اکادمی اسکار معرفی شده است

 شرکت دریم لب فیلم به مدیریت نسرین میر شب حقوق بین المللی فیلم رفتن را برعهد دارد فیلم در آمریکا بلژیک و افغانستان به نمایش عمومی در آمده وقرار داد اکران در کشورهای ترکیه مالزی اندونزی فلیپین بسته شده و در انتظار اکران عمومی است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.