سه‌شنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۲

مهدی پاکدل بازیگر «ماجرای نیمروز» شد/ کارگردان «ایستاده در غبار» به دنبال اثر پلیسی

مهدی پاکدل در اکران خصوصی فیلم سینمایی«دربست»

سینماپرس: مهدی پاکدل به گروه بازیگران «ماجرای نیمروز» دومین فیلم بلند سینمایی محمدحسین مهدویان پیوست.

به گزارش سینماپرس، مهدی پاکدل به گروه بازیگران «ماجرای نیمروز» دومین فیلم بلند سینمایی محمدحسین مهدویان به تهیه کنندگی سید محمود رضوی پیوست.

فیلم سینمایی «ماجرای نیمروز» این روزها در مرحله پیش تولید قرار دارد و به تازگی مهدی پاکدل به جمع بازیگران این فیلم اضافه شده است. همچنین پیش از این حضور مهرداد صدیقیان و هادی حجازی فر در این پروژه قطعی شده بود.

«ماجرای نیمروز» دومین فیلم بلند سینمایی محمدحسین مهدویان پس از ساخت اثر موفق «ایستاده در غبار» است که در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر و در اکران عمومی با استقبال روبه‌رو شد.

این فیلم یک تریلر پلیسی است که در بستر قصه به حوادث و وقایع سال ۱۳۶۰ می پردازد. «ماجرای نیمروز» با فیلم قبلی این کارگردان به جهت قصه گو بودن و فضا سازی بسیار متفاوت است.

از عوامل تولید «ماجرای نیمروز» می توان به فیلمنامه: محمدحسین مهدویان و ابراهیم امینی، مدیر فیلمبرداری: هادی بهروز، طراح گریم: محسن دارسنج، طراح صحنه و لباس: بهزاد جعفری، صدابردار: هادی ساعد محکم، مجری طرح: کامران حجازی، مدیر تولید: سعید شرفی کیا، جلوه های ویژه: محسن روزبهانی، برنامه ریز: وحید کاشی، دستیار اول کارگردان: عبدالرحیم صاحب الفصول، عکاس: سحاب زری باف، مشاور رسانه ای: بیتا موسوی و تهیه کننده: سید محمود رضوی اشاره کرد.

این فیلم هم اکنون در مرحله پیش تولید قرار دارد و قرار است از اواخر آبان کلید بخورد. همچنین تمام صحنه ها در تهران و اطراف شهر فیلمبرداری می شود.

«ماجرای نیمروز» محصول موسسه سیمای مهر است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.