یکشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۱

به کارگردانی سهیل بیرقی

«من» بارش را برای حضور و نمایش های بین المللی می‌بندد

فیلم سینمایی مَن

سینماپرس: «من» اولین فیلم سهیل بیرقی، در بیستمین دوره جشنواره شبهای سیاه تالین(POFF) که از 21 آبان تا 7 آذر ماه در کشور استونی برگزار می گردد، در بخش فاروم به نمایش در خواهد آمد.

به گزارش سینماپرس، این جشنواره در کنار جشنواره های معتبری چون کن، برلین و ونیز، یکی از 15 جشنواره رده الف جهان است. از سهیل بیرقی کارگردان جوان فیلم نیز برای شرکت در جشنواره دعوت به عمل آمده و وی در نمایش های فیلم حضور خواهد داشت.  
البته قبل از این جشنواره، "من" از 7 تا 12 آبان ماه در بخش مسابقه هفتمین جشنواره فیلمهای ایرانی لندن(UKIFF)  و از 29 مهر ماه تا 23 آبان ماه نیز در بخش رقابتی ششمین جشنواره فیلمهای ایرانی استرالیا (IFFA)  که در شهرهایی چون ملبورن، بریزبن، سیدنی و آدلاید برگزار میشود، به نمایش در خواهد آمد. از این فیلم از چند جشنواره دیگر نیز دعوت بعمل آمده که متعاقبا اعلام خواهد شد.
از طرف دیگر، در کنار حضورهای جشنواره ای، "من" در چند کشور نیز به نمایش عمومی در خواهد آمد. این فیلم از اواخر مهر ماه در شهرهای ونکوور، مونترال، تورنتو، اتاوا و کلگری کانادا و در دو شهر هامبورگ و کلن آلمان به نمایش در خواهد آمد. نمایش فیلم در لندن و چند شهر آمریکا نیز در حال برنامه ریزی ست.  عرضه و پخش بین المللی فیلم "من" به عهده علی قاسمی است.  
فیلم سینمایی "من" به کارگردانی سهیل بیرقی و تهیه کنندگی سعید سعدی و سعید خانی همچنان در سینماهای تهران و شهرستانها در حال اکران است. لیلا حاتمی، امیر جدیدی، بهنوش بختیاری و مانی حقیقی در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.