چهارشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۱

پس از پایان مجموعه «در قصه ها زندگی می کنند»؛

زیبا بروفه با سریال محرمی «رخنه» روی آنتن شبکه دو می‌رود

زیبا بروفه در فیلم تلویزیونی «حس تماس » به کارگردانی داریوش یاری

سینماپرس: پس از پایان سریال «در قصه ها زندگی می کنند» و از روز شنبه ۱۷ مهر شبکه دو سیما سریال های رخنه وطفلان مسلم را برای پخش در ایام محرم در نظر گرفته است.

به گزارش سینماپرس، سریال تلویزیونی «رخنه» به تهیه کنندگی حسین تبریزی و مسعود اطیابی با درون مایه ای مذهبی و معنوی به روایت زندگی مردی به نام وحید می پردازد که کارگاه ساخت ابزار تعزیه و عزاداری دارد. او این شغل را از پدرش به ارث برده و در کنار همسرش روزگار را به خوشی می‌گذراند اما وحید درست زمانی که باید وسایل عزاداری یکی از هیات‌های مذهبی را آماده کند با مشکلی روبه‌ رو می‌شود که حل آن ساده نیست...

در «رخنه» بازیگرانی چون علیرضا جلالی تبار، زیبا بروفه، عنایت بخشی، امیر غفارمنش، نیلوفر شهیدی، میرطاهر مظلومی، اشکان اشتیاق، زهرا سعیدی، آتش تقی پور، رحیم نوروزی، افشین سنگ چاپ، آرزو ابی زاده، بیتا خردمند و مینا جعفرزاده به ایفای نقش می پردازند.
نگارش و کارگردانی این سریال توسط حسین تبریزی انجام شده و تدوین و صداگذاری آن به ترتیب بر عهده رضا مطهری، کامران خالقی و بهروز داوودی و احسان اجتهادی بوده است.
دیگر عوامل این سریال عبارتند از: مدیر تولید: داوود شیرعلی، مدیر برنامه ریزی: امیر سلیم خانی، مدیر تدارکات: نادر محمدی، کارگردان اجرایی: محمد عفراوی، مشاور هنری: رضا توکلی، منشی صحنه: مهتاب شهرابی، طراح لباس و صحنه: قاسم ترکاشوند، طراح گریم: محمد قومی، تصویربردار: رضا شیخی، صدابردار: بهروز عابدینی.
گفتنی است سریال «رخنه» کاریست از گروه فیلم و سریال شبکه دو که از شنبه تا پنجشنبه ساعت ۲۱:۳۰ پخش خواهد شد.
همچنین سریال طفلان مسلم نیز به کارگردانی سید مجتبی یاسینی در جدول پخش شبکه دو به منظور بهره مندی نوجوانان از سریال های مرتبط با وقایع عاشورا قرار گرفته که زمان پخش آن ساعت ۱۶:۱۵ می باشد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.