سه‌شنبه ۳ آذر ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۱

در گفتگو با خبرنگار ما مطرح شد

«لطیفی» سریال طنز نوروز ۹۵ را اول دی کلید می‌زند/ عوامل«دودکش»؛ این بار در «فروشگاه بزرگ»

محمدحسین لطیفی در ویژه برنامه «یک فیلم، یک سلام»

سینماپرس: محمدحسین لطیفی کارگردان مطرح سینما و تلویزیون در رابطه با جدیدترین فعالیت هایش گفت: این روزها در حال پیش تولید جدیدترین سریالم با عنوان «فروشگاه بزرگ» هستم که برای پخش از شبکه یک سیما در ایام نوروز ۱۳۹۵ ساخته می شود. وی اعلام کرد که این مجموعه تلویزیونی اول دی ماه کلید خواهد خورد.

کارگردان فیلم سینمایی «پاریس تا پاریس» در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: «فروشگاه بزرگ» در ۱۵ قسمت و با درونمایه ای مفرح و طنز آمیز ساخته می شود تا بتواند در ایام نوروز کام مخاطبان تلویزیون را شیرین کند.

وی سپس با بیان اینکه این سریال اول دی ماه در تهران کلید می خورد اظهار داشت: سیدمحمود رضوی تهیه کنندگی این اثر را بر عهده دارد و ما تا یک هفته دیگر به صورت جدی وارد پیش تولید این اثر خواهیم شد؛ اغلب بخش های داستان این سریال در یک فروشگاه بزرگ می گذرد و ما قصد داریم تا از برخی عوامل سریال «دودکش» در این اثر تلویزیونی بهره ببریم اما تاکنون هیچ قراردادی ثبت نشده و مشخص نیست که کدامیک از عوامل می توانند ما را در ساخت این اثر همراهی کنند.

کارگردان سریال تلویزیونی «تنهایی لیلا» در بخش دیگری از این گفتگو در پاسخ به این سوأل که چرا در سینما پرکار نیست اظهار داشت: باید شرایط کار در سینما مهیا شود؛ البته من سال گذشته فیلم سینمایی «اسب سفید پادشاه» را ساختم و قطعاً اگر فیلمنامه خوبی داشته باشم در سینما نیز فعالیت خواهم کرد.

برنده سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی در بیست و پنجمین جشنواره بین المللی فیلم فجر در خاتمه این گفتگو تصریح کرد: متأسفانه سینمای کشور در حال حاضر مانند گذشته فعال نیست و یک نوع سردی خاصی بر آن حاکم شده است؛ البته این مسأله به امروز باز نمی گردد و اکنون نزدیک به یک دهه می شود که اتفاقاتی عجیب باعث شده تا دیگر حال و هوای خوب قدیم در سینما حاکم نباشد؛ از این رو من شخصاً ترجیح می دهم در تلویزیون حضوری پررنگ تر داشته باشم.

گفتنی است؛ محمدحسين لطيفي متولد ۱۳۴۱ تهران است. وي فعاليت هنري خود با نقاشي و مجسمه سازي و به دنبال آن نقاشي متحرك شروع كرد و وارد عرصه فيلمسازي شد. او در بدو راه اندازي سينماي تجربي و نيمه حرفه اي توسط محسن مسعودشاهي از اعضاء فعال آن مركز بود و در كنار ساير فعاليت هايش در چند مورد مشاوره كارگردان را نيز به عهده داشته است.

فیلم های سینمایی «عینک دودی»، «دختر ایرونی»، «خوابگاه دختران»، «روز سوم»، «توفیق اجباری» و سریال های «قلب یخی»، «صاحبدلان»، «کت جادویی»، «سفر سبز»، «زمانی برای عاشقی» و... از جمله فعالیت های این کارگردان صاحب نام سینما و تلویزیون است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.