شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۹

در مستندی به کارگردانی روناک جعفری

شبکه مستند پشت صحنه سریال«مدار صفر درجه» را نمایش می‌دهد

مدار صفر درجه

سینماپرس: شبکه مستند سیما در مجموعه مستند «روزی که زمان ایستاد»، به گفتگو با عوامل و بازیگران سریال «مدار صفر درجه» ساخته حسن فتحی می پردازد.

به گزارش سینماپرس، مستند «مدار صفر درجه» به کارگردانی روناک جعفری و تهیه‌کنندگی ناهید دل آگاه با عنوان «روزی که زمان ایستاد» در سه قسمت از شبکه مستند سیما پخش می‌شود.

این مستند که در قالب «یک فیلم، یک تجربه» تولید شده، مراحل ساخت سریال «مدار صفر درجه» را به تصویر می‌کشد و در آن با بازیگران اصلی سریال همچون شهاب حسینی، لعیا زنگنه، ایرج راد، آتنه فقیه‌نصیری، پیام دهکردی و پیرداغر(هنرمند لبنانی) گفتگو شده است.

همچنین با گروه موسیقی که شامل آهنگساز و خواننده سریال «مدار صفر درجه» افرادی مانند فردین خلعتبری و علیرضا قربانی، بهرام زند، مدیر دوبلاژ سریال «مدار صفر درجه» و نیز تصویربردار سریال «مدار صفر درجه» مرتضی پورصمدی هم گفتگو شده است.

بخش ویژه‌ای از این مستند نیز به سخنان حسن فتحی، کارگردان مدار صفر درجه و خانم ناتالی متی، بازیگر اثر در پاریس اختصاص دارد.

نخستین قسمت «روزی که زمان ایستاد» ساعت ۱۸ شنبه ۲۳ آبان و دو قسمت دیگر این مجموعه در روزهای دوشنبه و چهارشنبه ساعت ۱۸ پخش خواهد شد.

برخی عوامل ساخت مستند «مدار صفر درجه» عبارتند از تصویربردار مهرداد اصفهانی‌پور، مدیر تولید کیا عطاییان، صدابردار مهدی حسینی و عکاس مونا گلپایگانی.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.