چهارشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۷

نخستین ساخته بهتاش صناعی‌ها

«احتمال باران اسیدی» بهترین فیلم جشنواره فیلم‌های ایرانی در استرالیا شد

فیلم سینمایی احتمال باران اسیدی

سینماپرس: «احتمال باران اسیدی» برنده جایزه بهترین فیلم از پنجمین جشنواره فیلم های ایرانی در استرالیا شد.

به گزارش سینماپرس، پنجمین جشنواره فیلم های ایرانی در استرالیا در حالی بهترین فیلم خود را معرفی کرد که مجموعه ای از بهترین فیلم های یک سال اخیر سینمای ایران در این جشنواره شرکت داشتند و در پنج شهر مهم استرالیا روی پرده رفتند.

فیلم سینمایی «احتمال باران اسیدی» نخستین ساخته بهتاش صناعی ها موفق به کسب جایزه بهترین فیلم (جایزه نتپک) از پنجمین دوره این جشنواره شد.

در بیانیه نهایی هیات داوران که از سینماگران و هنرمندان استرالیایی تشکیل شده و رییس بخش سینمایی مرکز هنرهای تصویری استرالیا ریاست آن را به عهده داشته، آمده است:

«فیلم «احتمال باران اسیدی» داستانی شاعرانه دارد با روایتی در کمال سادگی و طبعی زیبا. بازی های قوی و صادقانه شخصیت های اصلی فیلم، ما را تحت تاثیر قرار داد، موضوع تنهایی به شکلی فوق العاده در این فیلم پرداخت شده است.»

جشنواره فیلم های ایرانی در شهر سیدنی و دیگر شهرهای استرالیا تا چند روز آینده ادامه دارد .سال گذشته فیلم «ماهی و گربه» به کارگردانی شهرام مکری توانسته بود این جایزه را از آن خود کند.

«احتمال باران اسیدی» برای نمایش در ایران در انتظار پروانه نمایش به سر می برد. همچنین این فیلم سینمایی در بخش مسابقه اصلی هفدهمین جشنواره فیلم بمبئی روی پرده خواهد رفت.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.