سه‌شنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۰:۳۵

در اتوبان ستاری تهران

تصویربرداری «نورا» به نیمه رسید + تصاویر جدید

نازنین فراهانی در فیلم سینمایی نورا

سینماپرس: تصویربرداری فیلم نورا به کارگردانی و نویسندگی وحید پرشاد در اتوبان ستاری تهران دنبال می شود.

به گزارش خبرنگار سینماپرس، این فیلم ویدئویی که مدتی است پروانه ساخت  آن  صادر شده است از اواسط مرداد پیش تولید خود  را آغاز کرد و اواسط شهریور در تهران کلید خورد.

گروه تا به حال نیمی  از تصاویر این فیلم را ضبط کرده اند و این روزها در اتوبان ستاری روبروی مجتمع تجاری کوروش پارک الهام  ادامه فیمبرداری را انجام می دهند. پیش بینی می شود ضبط تصاویر این فیلم تا پایان مهر به طول بیانجامد.

نازنین فراهانی در نقش نورا شخصیت اصلی فیلم و احسان عیوض نژاد، حسین ملکی، نقی صیف جمالی و میسا مولوی از بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

نازنین فراهانی در فیلم سینمایی نورا

در خلاصه داستان فیلم نورا امده: نورا، قصه زنیست که همسرش ا چند وقت است از دست داده و حالا با ماشین همسرش در خیابانهای تتهران مسافرکشی می کند این فیلم چند روزی از زندگی نورا را به تصویر می کشد.

عوامل این فیلم سینمایی عبارتند از : نویسنده و کارگردان: وحید پرشاد، مشاور کارگردان: کیانوش عیاری، مدیرتصویربرداری: سعید براتی، طراح صحنه و لباس: آزاده قوام، طراح گریم: امیر ترابی، صدابردار: امیر حاتمی، مدیر تولید: اصغر بازگشا، عکاس : سمیرا بختیاری، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: لی لی مردای، تهیه کننده: سید امیر سیدزاده.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.