سه‌شنبه ۹ تیر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۲

روح الله برادری به سینماپرس خبر داد:

ساخت فیلم سینمایی«موش و گربه» متوقف شد

موش و گربه عبید زاکانی

سینماپرس:ساخت فیلم سینمایی «موش وگربه» به کارگردانی شاهین باباپور و تهیه کنندگی روح الله برادری متوقف شد.

برادری در گفت وگو با خبرنگار سینماپرس در توضیح بیشتر مطلب فوق گفت: حدود شش ماه پیش تولید فیلم «موش وگربه» را در ژانر کوک و به سرمایه گذاری رضا قاسمی انجام دادیم. اما بعد از این مدت، سرمایه گذار انصراف داد و عملا ساخت این فیلم متوقف شد. ممکن است در آینده فیلم « موش و گربه» ساخته شود اما به تهیه کنندگی اینجانب نخواهد بود.

وی افزود: متاسفانه عده ای در مسیر تولید به حوزه سینما وارد می شوند که هدف هنری نداشته و صرفا برای گرفتن عکس یادگاری با بازیگران و اینکه بعدها بگویند ما در کار هنری سهیم بودیم اقدام به سرمایه گذاری می کنند. 

وی ادامه داد: شاهین باباپور پیش از این فیلم ساخته بود و فیلمش هم توانسته بود به گیشه خوبی دست پیدا کند لذا دلیلی وجود ندارد که افراد حرفه ای و پایبند به سینما به سادگی از ورود به این هنر و سرمایه گذاری در آن انصراف دهند.

«موش و گربه» فیلمی موزیکال و عروسکی بر اساس اقتباسی از داستانهای عبید زاکانی است که به بیان قصه ای زیبا و شیرین از جنگ و صلح موش ها و گربه ها می پردازد.

برادری در ادامه در خصوص دیگر فعالیت هایش در سینما گفت: تا زمانی که سرمایه برای ساخت فیلم نداشته باشم کاری را شروع نخواهم کرد.

یاداوری می شود فیلم «موش وگربه» سال گذشته به کارگردانی شاهین باباپور و تهیه کنندگی روح الله برادری توانسته بود از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پروانه ساخت دریافت کند.

برادری سال گذشته فیلم «خانه ای کنار ابرها» به کارگردانی جلال اشکذری  را  در مقام تهیه کنندگی روی پرده اکران  داشت.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.