یکشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۷

خبر دانش اقباشاوی به سینماپرس:

«۵۷» وارد مرحله پیش تولید شد/ آغاز رایزنی با عوامل فیلم

دانش اقباشاوی

سینماپرس: دانش اقباشاوی کارگردان سینما اظهار داشت: برای ساخت فیلم سینمایی «۵۷» به تازگی وارد مرحله پیش تولید شده ایم.

اقباشاوی در گفتگو با سینماپرس گفت: در حال حاضر مشغول رایزنی و مطالعه برای چینش عوامل ساخت فیلم هستیم و فعلاً گزینه های مختلف برای حضور در این پروژه را بررسی می کنیم. ضمن اینکه افرادی را برای حضور در ساخت این فیلم در نظر گرفته ایم اما هنوز قراردادی بسته نشده است.

وی افزود: مجتبی امینی به عنوان تهیه کننده در حال آماده سازی مراحل تولید فیلم است تا در ماههای آینده فیلمبرداری این اثر آغاز شود.

این کارگردان در ادامه اظهار داشت: با توجه به اینکه زمستان سال گذشته پروانه ساخت این فیلم صادر شد، تمام سعی ما بر این است که این فیلم را در سال جاری بسازیم تا بتوانیم در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر حضور داشته باشیم.

اقباشاوی درباره موضوع و قصه «۵۷» گفت: این فیلم قصه ای اجتماعی دارد که در واقع آن را می توان اثری قصه گو دانست. این فیلم یک اثر اجتماعی است که به لحاظ محتوایی در ادامه فیلم سینمایی «تاج محل» است اما از نظر فرم هیچ شباهتی به این فیلم ندارد.

 «۵۷» قصه فعالیت یک گروه موسیقی راک را قبل و بعد از انقلاب اسلامی در ایران روایت می کند و قصد دارد روند تغییرات شکل گرفته در این گروه را قبل و بعد از انقلاب را به تصویر بکشد.

گفتنی است دانش اقباشاوی پیش از این ساخت فیلم سینمایی «تاج محل» را در کارنامه خود به عنوان کارگردان داشته که هنوز موفق به اکران آن نشده و در فیلم های سینمایی «شب»، «هر شب تنهایی» و «به رنگ ارغوان» به عنوان دستیار کارگردان حضور داشته است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.