سه‌شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۵

مجموعه ای با موضوع زندگی امام باقر (ع)

اکبری: در انتظار تأمین بودجه برای ساخت سریال«چراغ ملکوت» هستیم

عباس اکبری در میزگرد فیلم‌های عاشورایی*

سینماپرس: عباس اکبری فیلمنامه نویس و تهیه کننده سینما و تلویزیون صبح امروز از پخش تله فیلم جدید کاظم راست گفتار در ایام نوروز و ساخت سریالی در مورد زندگی امام محمد باقر (ع) در صورت تامین بودجه سازمان صدا و سیما سخن گفت.

وی به خبرنگار سینماپرس گفت: تله فیلم «کیش و پات» به کارگردانی کاظم راست گفتار آماده نمایش است و قرار است در عید نوروز از یکی از شبکه های تلویزیون پخش شود؛ برای توزیع این تله فیلم در شبکه نمایش خانگی هم اوایل سال آینده اقدام خواهیم کرد.  

اکبری در ادامه افزود: در این تله فیلم بازیگرانی چون: فرهاد آئیش، نیما فلاح، متین گودرزوند، جمشید فروزانی، نادر شهسواری و قاسم بی طرف به ایفای نقش پرداخته اند.

این تهیه کننده سینما در ادامه به داستان این فیلم اشاره و عنوان کرد : «کیش و پات» داستان زندگی زوجی جوان را روایت می کند که قرار گذاشته اند، ۵۰ سال زندگی مشترکشان را با خوشبختی پشت سر بگذارند، اما به محض اینکه ازدواج می کنند بعد از شش روز کارشان به جدایی می کشد، با این حال به توصیه یک دکتر آن ها ابتدا تصمیم می گیرند برای سفر ماه عسل به شیراز بروند تا اینکه در سفر اتفاقاتی برایشان رخ می دهد.

عوامل ساخت «کیش و پات» عبارتند از:

 تهیه کننده : عباس اکبری، مدیر تصویر برداری: هاشم عطار، مدیر تولید: مهدی اکبری، جانشین تولید :محمد شاهدی، طراح گریم : آرمین اسماعیلی، آهنگساز: علی راست گفتار، تدوین: علیرضا رضایی، عکاس : هاشم عطا، طراح صحنه و لباس : نیلوفر راست گفتار، صدا بردار : مسعود دادگری، دستیار اول کارگردان  و برنامه ریز : امیر حسین غفاری، مجری طرح : نجمه قربانی، مدیر تدارکات : علی  حسن زاده  و جمشید فروزانی.

تهیه کننده «عقاب صحرا» در ادامه افزود: سریالی با نام «چراغ ملکوت» راجع به تاریخ اسلام و زندگی امام باقر (ع) را در دست ساخت داریم که نگارش آن توسط نسرین صالحی به اتمام رسیده است و منتظر تامین بودجه صدا و سیما برای ساخت آن هستم.

وی در ادامه بیان داشت: این سریال رویکرد کاملاً جدیدتری نسبت به سریال های مشابه تاریخی دارد و از فضای کاملاً به روزی برخوردار است.

عباس اکبری در پایان این گفتگو در مورد کارگردانی این اثر توضیح داد: هنوز برای کارگردانی  این سریال با کسی به تفاوق نهایی  نرسیده ایم اما چند کاندیدا در نظر داریم و قصد مان این است که از سریال سازان فعال تلویزیون برای کارگردانی این سریال استفاده کنیم.

برپایه این گزارش، عباس اکبری تهیه کننده سینما فیلم سینمایی «عقاب صحرا» به کارگردانی مهرداد خوشبخت را در نوبت اکران سینماها دارد.   

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.