پنجشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۸

لشگری قوچانی به سینماپرس خبر داد:

«عصر یخبندان» و «کوچه بی نام» در اکران‌های اول و دوم نوروز ۹۴ در سینماها به نمایش درخواهند آمد

فیلم سینمایی عصر یخبندان به کارگردانی مصطفی کیایی

سینماپرس: منصور لشگری قوچانی تهیه کننده سینما که صبح امروز جزو مدعوین جشنواره بود از اکران فیلم سینمایی «عصر یخبندان» در نوروز ۹۴ و «کوچه بی نام» در اکران دوم نوروز خبر داد.

وی به خبرنگار سینماپرس گفت:  امسال با دو فیلم سینمایی «عصر یخبندان» به کارگردانی مصطفی کیایی و «کوچه بی نام» به کارگردانی هاتف علیمردانی در سی و سومین جشنواره فیلم فجر حضور دارم.  

تهیه کننده فیلم سینمایی «خط ویژه» در ادامه افزود: به هر حال هر دو فیلم در بخش خصوصی تولید شده و به بازگشت سرمایه های آنها برای ساخت آثار آتی نیازمند هستیم.

لشگری قوچانی در ادامه بیان داشت: همواره برای ساخت هر اثری سینمایی فیلمنامه برایم از اهمیت بالایی برخوردار است به همین خاطر همواره علاقه مند هستم در آثاری که می سازم مردم با یک سینمای قصه گو مواجه شوند  و از تماشای آن دلزده نشوند.

 لشگری قوچانی در پاسخ به این سوال که آیا فیلم جدید مصطفی کیایی با ساخته قبلی او شباهتی دارد یا نه توضیح داد: تنها شباهت موجود این است که به معضلات روز پرداخته ایم و این عنوان «عصر یخبندان» به همین روزهای حاضر اطلاق می‌شود که مطابق همیشه با مشکلاتی همراه است.

وی ادامه داد:  این بار هم با فیلمنامه و ساختاری بسیار قوی تر از چیزی که در فیلم سینمایی «خط ویژه» شاهد بودیم قصه چند جوان دهه شصتی را  روایت کرده ایم و مصطفی کیایی این بار هم باید از سوپراستارها بگونه ای بازی می گرفت که همه با هم هماهنگ باشند؛ این مسئله کمی کار را برای ما سخت کرد اما با برگزاری جلسات دورخوانی دغدغه هایمان در این زمینه حل شد.

منصور لشگری قوچانی در پایان این گفتگو یادآورشد: «عصر یخبندان» تنها یک فیلم طنز نیست  و ممکن است مخاطب را فقط برای لحظاتی بخنداند.

وی افزود: این فیلم قرار است برای نمایش عمومی حدود ۸ دقیقه از آن کوتاه و یک تدوین مجدد صورت گیرد.  

بهرام رادان، مهتاب کرامتی، آنا نعمتی، سحر دولتشاهی، محسن کیایی، مینا ساداتی و فرهاد اصلانی...، با حضور ژاله صامتی بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند.

عوامل این فیلم عبارتند از:

نویسنده و کارگردان مصطفی کیایی، مدیر فیلمبرداری: مهدی جعفری، تدوین: نیما جعفری جوزانی، طراح صحنه: حجت اشتری، طراح لباس: نگار نعمتی، طراح گریم: سودابه خسروی، صدابردار: امیر نوبخت حقیقی، صداگذاری: سید علیرضا علویان، دستیار اول کارگردان: هومن خواجه نوری، مدیر برنامه ریزی: رضا بختیاری نیک، برنامه ریز: محمد ثقفی، موسیقی: آرمان موسی‌پور، عکاس: محمد مهدی دلخواسته، جانشین تولید و مدیر تدارکات: سجاد رحیمی، مشاور رسانه‌ای: سام بهشتی، فیلم پشت صحنه: میلاد کیایی، مدیر تولید: مجید کریمی، تهیه کننده: منصور لشگری قوچانی.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.