یکشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۶

اولین نشست مطبوعاتی برگزار نشد

محمدعلی طالبی به کاخ جشنواره فیلم فجر نیامد / «قول» با استقبالی ضعیف همراه شد

فیلم سینمایی«قول»

سینماپرس: صبح امروز فیلم سینمایی «قول» به کارگردان محمدعلی طالبی در سالن اصلی برج میلاد در میان استقبال ضعیف اصحاب رسانه و منتقدان اکران شد.

به گزارش خبرنگار سینماپرس فیلم سینمایی «قول» صبح امروز در سالن اصلی برج میلاد در حالی نمایش داده شد که بخش اعظمی از سالن خالی از تماشاگر بود و در پایان نشست مطبوعاتی اولین فیلم نمایش داده شده در جشنواره فجر علیرغم انتظار خبرنگاران برگزار نشد و پیگیری خبرنگار سینماپرس برای اطلاع از دلیل این اتفاق با بی اطلاعی مسئولان سالن همراه بود. بر اساس شنیده ها این فیلم نتوانست نظر مثبت اکثر مخاطبان خود را جلب کند.

فيلم جديد محمد علي طالبی را علي محمد قاسمي فيلبمرداري کرده است و حميد سليمان زاده به عنوان صدابردار، حسن بيان لو به عنوان فيلمنامه نویس، وحيد کاشي در مقام دستيار کارگردان و برنامه ريز، کاظم فرامرزي به عنوان دستيار اول فيلمبردار و مرتضي شهبازي در سمت دستيار دوم فيلمبردار عوامل پشت دوربين اين فيلم بوده و معصومه مير حسيني، مجيد پتکي، مهدي شيرودي، دانيال خوش سيما، نسرين بابايي و محمد جعفري در این فیلم ایفای نقش کرده اند.

فیلم سینمایی «قول» سال جاری در جشنواره فیلم کودک و نوجوان موفق به دریافت ۶ جایزه شد و از برگزیدگان این جشنواره به حساب می آید که مستقیماً به بخش سودای سیمرغ سی و سومین جشنواره فیلم فجر راه یافته است.

گفتنی است محمدعلی طالبی پیش از این ساخت فیلم های «برهوت»، «تیک تاک»، «کیسه برنج»، «دیوار» و «علفزار» را در کارنامه خود داشته است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.