چهارشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۵

سینماپرس و فیلمی به نویسندگی اکبر نبوی

اتمام تدوین فیلم جدید نادر مقدس توسط احمد مراد پور/ بهروز معاونیان «پرونده ای برای سارا» را صداگذاری می کند

نادر مقدس

سینماپرس: نادر مقدس کارگردان سینما صبح امروز از اتمام مونتاژ فیلم سینمایی «پرونده ای برای سارا» توسط احمدپور و آغار صداگذاری این فیلم توسط بهروز معاونیان خبر داد.

وی در گفتگو با خبرنگار سینماپرس در مورد آخرین اخبار از فیلم سینمایی «پرونده ای برای سارا» اظهار داشت: این فیلم در ابتدا با هدف نمایش در جشنواره کودک و نوجوان اصفهان ساخته شد اما برخی دلایل باعث شد تا فیلم به این جشنواره نرسد و ما هم با آرامش بیشتری این فیلم را کار کردیم.

کارگردان «رویای جوانی» در ادامه افزود: احمد مرادپور به تازگی مونتاژ این فیلم را به اتمام رسانده است و قرار است بهروز معاونیان چند روز دیگر صدا گذاری این فیلم را انجام دهد.

مقدس یادآور شد: برای سازنده موسیقی نیز با چند نفر از دوستان در حال مذاکره هستیم و تا چند روز دیگر متولی این بخش از فیلم نیز قطعی خواهد شد.

کارگردان «دشت ارغوانی» تصریح کرد:  با توجه به اینکه بخش هایی از فیلم باید با جلوه های ویژه کامپیوتری ترکیب شود در نظر داریم تا قبل از جشنواره فیلم فجر مراحل فنی را به اتمام برسانیم تا در بخش سودای سیمرغ جشنواره حضور داشته باشیم.

بنابراین گزارش، «پرونده‌ای برای سارا» نوشته اکبر نبوی، داستان دختری روایت است که به دنبال حل یک پرونده ماجراهایی برای او به وقوع می پیوندد و شاهرخ فروتنیان، پریا مردانیان، اردلان شجاع کاوه، آزیتا لاچینی و آرمیتا مرادی در آن بازی می‌کنند.

نادر مقدس متولد ۱۳۳۷ آمل است. وی فعاليت هنری خود را از دوران نوجوانی آغاز كرد و به كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان راه يافت و به تدريس در زمينه موسيقی پرداخت و فعاليت فيلمسازی خود را از همين مركز آغاز و سال ها بعد موفق به ساخت چندين فيلم كوتاه ۱۶و ۳۵ ميليمتری از جمله «كوره های آتش» شد. او همچنين در عرصه كارهای تلويزيونی نيز به فعاليت پرداخت و در دو مجموعه تلويزيونی «دومين انفجار» و «تنگنا» حضور پيدا كرد. فيلمنامه نويسی، مديريت توليد و دستياری بخشی ديگر از فعاليت های مقدس را تشكيل می دهد.

فیلم های «شور عشق» و «ایستگاه بهشت» و ... در کارنامه نادر مقدس به ثبت رسیده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.