یکشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۳

کاوه سجادی حسینی در گفتگو با ما:

«ضد نور» همچنان در لابراتوار صدا و سیما / «شب بیرون» زمستان در گروه هنر و تجربه به نمایش درمی آید

کاوه سجادی حسینی*

سینماپرس: کاوه سجادی حسینی کارگردان سینما صبح امروز از اتمام مراحل فنی «ضد نور» و انجام اصلاح رنگ و طراحی تیتراژ ابتدایی و انتهایی فیلم خبر داد و گفت: قرار است «شب بیرون» بعد از اخذ پروانه نمایش زمستان امسال در گروه هنر و تجربه اکران شود.

وی  در گفتگو با خبرنگار سینماپرس در مورد آخرین اخبار از فیلم سینمایی «ضد نور» اظهار داشت: مراحل فنی این فیلم انجام شده است. 

سجادی حسینی توضیح داد: تدوین این فیلم توسط آرش زاهدی اصل با مشاوره بهرام دهقانی انجام شد، سپس فرهاد اسعدیان آهنگسازی این فیلم را انجام داد و بعد صداگذاری این فیلم توسط محمد کشفی در استودیو بهمن صورت گرفت.

وی در ادامه یادآور شد: در حال حاضر فیلم به لابراتوار صدا و سیما برای قطع نگاتیو فرستاده شده است و هنوز بعد از گذشت دو ماه نسخه به ما تحویل نشده است تا بتوانیم مراحل  اصلاح رنگ و طراح تیتراژ ابتدایی و پایانی این فیلم را انجام دهیم.

سجادی حسینی یادآور شد: قرار است میثم میرزایی تیتراژ ابتدایی و انتهایی این فیلم را به زودی بسازد و تمام تلاشمان حضور این فیلم در بخش سودای سیمرغ سی و سومین جشنواره فیلم فجر است.

بنابراین گزارش، نگارش فیلمنامه این فیلم سینمایی توسط کاوه سجادی حسینی و تایماز افسری انجام شده است.

پرویز پرستویی و سهیلا گلستانی، پانته‌آ پناهی‌ها، سیامک ادیب، محمدرضا فتحی و هومن سیدی در این فیلم سینمایی بازی می کنند.

از دیگر عوامل این فیلم سینمایی می توان به علیرضا برازنده: مدیر فیلمبرداری، مهران ملکوتی: صدابردار، کامیاب امین عشایری: طراح صحنه و لباس،  مهرداد میرکیانی: طراح گریم،  آرش زاهدی اصل: تدوین، بهرام دهقانی: مشاور تدوین،  ژرژ هاشم زاده :مجری طرح و برنامه‌ریز،   مجید کریمی: مدیر تولید: امین قوامی:دستیار اول کارگردان، کریم امینی:دستیار دوم کارگردان، آناهید روستا : منشی صحنه، سجاد رحیمی: مدیر تدارکات،  نوید سجادی حسینی: عکاس و بابک اسدی و شهین محمدی: سرمایه گذار اشاره کرد.

وی همچنین در پایان این گفتگو در مورد فیلم سینمایی «شب بیرون» نیز گفت: برای این فیلم درخواست پروانه نمایش داده ایم و قرار است این فیلم پس از اخذ پروانه نمایش در زمستان امسال در گروه هنر و تجربه اکران شود.

این فیلم داستان توسکا دختر جوانی است که می‌خواهد برای ادامه تحصیل از ایران برود. شب قبل از سفر تصمیم می‌گیرد از شب تهران فیلم بگیرد و در خلال این سفر شبانه اتفاقاتی برایش رخ می‌دهد.

سهیلا گلستانی، حسام محمودی، هوتن شکیبا، با حضور: باران کوثری ، هومن سیدی، فرید سجادی حسینی، نگار عابدی، سمانه وفایی و حسین امیدی در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

در فیلم سینمایی «شب، بیرون»، پرویز پرستویی در مقام تهیه کننده حضور دارد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.