چهارشنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۰

در برنامه خندوانه مطرح شد:

لطیفی : «اسب سفید پادشاه» روایت دختری است که با عشق مشکلاتش را برطرف می‌کند

محمد حسین لطیفی2

سینماپرس: محمد حسین لطیفی در برنامه خندوانه که دیشب از شبکه نسیم به روی آنتن رفت گفت: «اسب سفید پادشاه» روایت دختری است که با عشق مشکلاتش را برطرف می‌کند

براساس این گزارش، لطیفی که مجوز ساخت جدید ترین کار سینمایی خود را دریافت کرده در پاسخ به سوال مجری برنامه «رامبد جوان» در مورد فعالیتهای اخیر خود ابراز داشت: فیلم سینمایی جدیدم را با موضوع اجتماعی در دست ساخت دارم.

وی درباره داستان این فیلم گفت:  داستان «اسب سفید پادشاه» زندگی دختری را روایت می‌کند که در جامعه با مشکلاتی روبرو شده و با عشق آشنا می‌شود و در ادامه این عشق، مشکلاتش را برطرف می‌کند.

لازم به ذکر است:محمدحسين لطيفی متولد ۱۳۴۱ تهران است. وی فعاليت هنری خود با نقاشی و مجسمه سازی و به دنبال آن نقاشی متحرك شروع كرد و وارد عرصه فيلمسازی شد. او در بدو راه اندازی سينمای تجربی و نيمه حرفه ای توسط محسن مسعودشاهی از اعضاء فعال آن مركز بود و در كنار ساير فعاليت هايش در چند مورد مشاوره كارگردان را نيز به عهده داشته است.

از جمله فعالیت های وی می‌توان به : سرعت«۱۳۷۵»، عینک دودی«۱۳۷۸»، دخترایرونی«۱۳۸۱»، خوابگاه دختران «۱۳۸۳»، روزسوم«۱۳۸۵»، توفیق اجباری«۱۳۸۶» و پاریس تاپاریس«۱۳۸۹» اشاره کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.