شنبه ۲۲ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۷

روایت هنرمندان از دیدار با رهبری

ورزی : دیدار با رهبری کوتاه اما پربهره بود

محمدرضا ورزی

سینماپرس: محمدرضا ورزی کارگردان گفت: دیدار با مقام معظم رهبری خاطره خوبی برای من و دوستان کوتاه اما بسیار پرفایده بود. الحمدالله بهبودی کامل ایشان حاصل شده و از این بابت خدا را شاکر هستیم. دیدن ایشان در سلامت کامل تاثیر مثبتی بر روحیه من و دوستان و در جامعه گذاشته است.

محمد رضا ورزی کارگردان در گفتگو با خبرنگارسینماپرس گفت: دیدار با رهبر انقلاب برای من و دوستان  مثل یک رویا بود و حس خوبی  به همه دست داده بود، به هرحال صرف نظر از مقام سیاسی که ایشان دارند حس معنوی ایشان در جوی که قرار گرفته بودیم؛ برای همه بسیار مثبت بود.

وی در ادامه افزود: به هرحال همه مردم به نوعی در این روزها برای سلامتی رهبر انقلاب دعاگو بودند و همه باید برای سلامتی ایشان شکر گذار باشیم و ایشان در گفتگوی کوچکی که داشتیم فرمودند که "عمل ساده ای بود" اما رهبر انقلاب این عمل هر چقد هم ساده باشدشما محبوب مردم ایران هستید و اگر برای شما یک اتفاق کوچک هم رخ بدهد مردم نگران حالتان می‌شوند.

کارگردان سریال«معمای شاه»ادامه داد مردم باید شکرگذار باشند و از خدا برای ایشان عمر بلند بخواهند تا سایه ایشان بر سر ایران اسلامی و کشورهای مسلمان پابرجا بماند. در گفتگوی کوچک نهایت استفاده را از صحبت با ایشان برده ایم و باید از این ملاقات که نصیب کسی نمی‌شود بهره کامل را برد.

وی درپایان خاطر نشان کرد: انشاالله بتوانیم که این توفیقی که نصیب من و دوستان برای دیدار با مقام معظم رهبری شکل گرفته است را درک کنیم و ازسخنان رهبری استفاده کامل را ببریم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.