پنجشنبه ۶ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۵

در جمع خبرنگاران عنوان شد

«ماه تی‌تی» پاییز کلید می خورد/ میرباقری: هر زمانی بودجه «سلمان فارسی» آماده شود آن را در رسانه ملی می‌سازم

مراسم اختتامیه سریال شاهگوش

سینماپرس: داوود میرباقری از آغاز تصویربرداری سریال جدید خود در حوزه طنز به نام «ماه تی تی» در پاییز در شبکه نمایش خانگی خبر داد.

به گزارش سینماپرس، داوود میرباقری، کارگردان  سریال «شاهگوش» در مراسم خداحافظی با مجموعه «شاهگوش» که شب گذشته در هتل پارسیان آزادی برگزار شد در در جمع خبرنگاران درباره کار جدید خود در حوزه شبکه نمایش خانگی اظهار داشت: سریال «ماه تی‌تی» در حوزه طنز را می‌سازم که در حال حاضر توسط آزاده محسنی، الهه میرباقری و با نظارت بنده تحت نگارش است. 

کارگردان «مختارنامه» با بیان اینکه پیش‌تولید «ماه‌تی‌تی» مدتی است که آغاز شده است و مراحل مختلف خود را پشت سر می‌گذارد توضیح داد: با برنامه‌ریزی انجام شده امیدوارم این سریال در پاییز کلید بخورد.

کارگردان «معصومیت از دست رفته» در پاسخ به خبرنگاری درباره موضوع «ماه تی‌تی» توضیح داد: این سریال داستان سرداری از دوران مغول است که طلسم شده و توسط باستان شناسی در عصر امروز بیدار می‌شود. نامزدش را که «ماه تی تی» نام دارد را مغولها دزدیده‌اند و به دنبال نجات نامزد خود حرکت می‌کند که در این راه و گشت و گذار زنان بسیاری که شباهت به «ماه تی تی» را دارند نجات می‌دهد.

کارگردان «ساحره» خاطرنشان کرد: این سریال تقریبا در حوزه طنز و خاص  است و  از جنس کارهایی است که من دوست دارم آن را تولید کنم.

وی گفت: سناریوd سینمایی این اثر ۱۸ سال پیش نگارش شده بود که به دلیل گستردگی مضمون ، معنا و تنوع موضوع آن را گسترش دادیم و به یک مجموعه تبدیل کردیم. بخشی از بازیگران به صورت ذهنی انتخاب شده است و تا به عمل برسد تغییر می‌کند.

میرباقری در پاسخ به خبرنگار دیگری درباره سریال «سلمان فارسی» گفت: فیلمنامه این سریال نگارش شده است و در انتظار تامین منابع مالی آن از سوی رسانه ملی هستیم و هر زمانی بودجه «سلمان فارسی» آماده شود آن را می‌سازیم.

کارگردان «شاهگوش»‌ در پایان گفت: شبکه نمایش خانگی شبکه‌ای است که تولیدات آن بدون واسطه به مردم می‌رسد و به راحتی مورد ارزیابی قرار می‌گیرند. مردم حق انتخاب بیشتری دارند و به این اعتقاد وارد این شبکه شده م و اگر بشود کار جدید را آغاز خواهم کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.