سه‌شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۸:۰۸

پروانه مرزبان خبر داد

«افسر اسدی» به جمع بازیگران«تا احمد» اضافه شد/ ادامه فیلمبرداری در شهرک غرالی

افسر اسدی*

سینماپرس: فیلمبرداری فیلم سینمایی «تا آمدن احمد» به کارگردانی صادق صادق دقیقی و تهیه پروانه مرزبان در شهرک غزالی با حضور افسر اسدی ادامه پیدا می کند تا این فیلم برای حضور در جشنواره مقاومت و کودک و نوجوان اصفهان آماده شود.

پروانه مرزبان تهیه کننده سینما در گفتگو با خبرنگار سینماپرس در مورد آخرین اخبار از فیلم سینمایی «تا آمدن احمد» اظهار داشت: فیلمبرداری سکانس‌های تهران و شهرک دفاع مقدس گرفته شده و قرار است ادامه فیلمبرداری را در شهرک غزالی پیگیری کنیم. 

وی گفت: امروز تست گریم بازیگران این بخش را انجام می دهیم و حدود ۲۰ تا ۲۵ روز در شهرک غزالی فیلمبرداری داریم و بعد برای ادامه فیلمبرداری به جزیره خارک برویم.

مرزبان تصریح کرد: در این بخش افسر اسدی به جمع بازیگران این فیلم اضافه شد.

 تهیه کننده «بزرگ مرد کوچک» یادآور شد: فیلمبرداری بخش خارک که یکی از بخش های اصلی این فیلم است حدود  ۴۵ روز به طول می انجامد.

وی گفت: تمام تلاشمان را می کنیم تا این فیلم را در جشنواره کودک و نوجوان اصفهان و جشنواره فیلم مقاومت حضور داشته باشد.

این تهیه کننده سینما در مورد بازیگران این فیلم گفت: محمد مهدی فقیه، گوهر خیراندیش، پرهام دلدار، سینوهه دانشمند، رویا افشار و محمد جواد اسلامپور در این فیلم به ایفای نقش می پردازند.

تهییه کننده «ماهیگیر کوچک» با اشاره به اینکه قهرمان این فیلم یک نوجوان ۱۴ ساله در جزیره مجنون است در مورد انگیزه خود از ساخت این فیلم نیز گفت: جزیره خارک در روزهای جنگ ۲۸۴۰ بار مورد تهاجم دشمن قرار گرفته و هیچ نقطه دیگری در کشور به این مقدار مورد حمله قرار نگرفت و از سویی دیگر تا کنون فیلمی درباره آن منطقه و فداکاری های مردم خارک ساخته نشده است و امیدواریم بتوانیم مظلومیت آن منطقه را به نمایش بگذاریم و فیلمی تاثیرگذار بسازیم.

بنابراین گزارش، فیلم سینمایی «بزرگ مرد کوچک» به کارگردانی صادق صادق دقیقی با هدف به نمایش گذاشتن زندگی شهید بهنام محمدی سال گذشته در جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد.

جدیدترین اثر صادق صادق دقیقی در ابتدا «بهار تا پاییز» نام داشت که بعد به  «تا آمدن احمد» تغییر نام داد.

برچسب‌ها

نظرات

  • بسیج هنرمندان ۱۳۹۳/۰۵/۳۰ - ۱۳:۲۱
    1 0
    با سلام بیشترین اخبار فیلم تا آمدن احمد مربوط به بازی آقای حسن علیرضایی از هنرمندان متعهد کشور است اما در این خبر اسم ایشان نیست؟

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.