یکشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۲

در گفتگو با سینماپرس مطرح شد

رضا توکلی و نگارش فیلمنامه جدید با موضوع دفاع مقدس/ سرمایه گذار برای ساخت اعلام آمادگی کرده است

رضا توکلی*

سینماپرس: رضا توکلی که کارگردانی فیلم سینمایی «سگ های پوشالی» را درکارنامه خود دارد این روزها فیلمنامه ای با موضوع دفاع مقدس دردست نگارش دارد و درتلاش است که جنگ تحمیلی را با ابعاد کاملتری دراین فیلم به نمایش بگذارد.

رضا توکلی بازیگر سینما وتلویزیون در گفتگو با خبرنگار سینماپرس گفت: این روزها درحال نگارش فیلمنامه جدید خود در ژانر دفاع مقدس هستم و تلاش می کنم که با ساخت این فیلم مسیرتازه ای از سینمای دفاع مقدس را که به آن پرداخته نشده به نمایش بگذارم.

توکلی دراین خصوص ادامه داد: سرمایه گذار برای ساخت این فیلمنامه اعلام آمادگی کرده است و با پایان نگارش کامل فیلمنامه کارساخت نیز شروع خواهد شد.

وی درخصوص جایگاه سینمای ایران درجهان گفت: سینمای جهان بر اساس سرمایه گذاری و یک روند کاملا اقتصادی ساخته می شود، بی شک این نوع سرمایه گذاری درسینمای ایران نیزبه وجود آمده و تاثیرات مخربی بر روی سینمای ملی خواهد گذاشت.

این بازیگرسینما وتلویزیون افزود: بسیاری از نویسندگان کتابهای دفاع مقدس درخصوص استفاده از این نوع کتابها برای تولید سریالهای ژانردفاع مقدس با کارگردانان وتهیه کنندگان سینما همکاری نمی کنند و بسیاری از کتابهای مرتبط با هشت سال جنگ تحمیلی نوشته نشده است و بسیاری از این نوع فیلمها بطورکامل به حوادث جنگ تحمیلی نپرداخته اند.

کارگردان فیلم سینمای «سگ های پوشالی» خاطرنشان کرد: کارگردانان به همین دلیل نمی توانند درفیلم های سینمایی، حوادث جنگ تحمیلی را بطور کامل و شفاف نشان دهند لذا درتلاش هستم که درفیلم جدید خود ابعاد کاملتری از دفاع مقدس را مد نظر قرار دهم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.