دوشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۴

در گفتگو با سینماپرس

رعنا آزادی ور: در فیلم مجیدی همسر«ابولهب» را بازی کردم/ امسال سه فیلم در جشنواره فیلم فجر خواهم داشت

حضور رحنا آزادی ور در چهاردهمین جشن حافظ

سینماپرس: رعنا آزادی ور بازیگر جوان کشورمان در مورد فعالیت های اخیرش در سینما به خبرنگار سینماپرس گفت:« امسال سه فیلم را برای جشنواره فیلم فجر خواهم داشت»

آزادی ور اظهار داشت:«در جشنواره امسال سه فیلم  «محمد»(ع)، «داره صبح میشه» و «خانه دختر» را دارم که هر کدام در سال های متفاوت تولید شده اند و حضور هر سه در جشنواره هم بخاطر پرکاری ام نیست؛ چراکه روند تولید فیلم «محمد»(ع) بخاطر حساسیت و عظمت کار طولانی بود، «داره صبح میشه» به جشنواره سال گذشته  نرسید و امسال تنها فیلم «خانه دختر» را کار کرده ام.»

وی توضیح داد:«آخرین فیلمی که کار کردم فیلم «خانه دختر» بود .در مورد نقش نمی توانم صحبت کنم چرا که با اشاره ای هرچند کوچک ممکن است کلیت قصه فیلم لو برود.»

وی افزود:«اواخر سال گذشته در فیلم «داره صبح میشه» به کارگردانی خانم یلدا جبلی برای اولین بار با یک کارگردان خانم کار کردم و این برایم خیلی جذاب بود. همکاری با ایشان لذت بخش بود و موقع کار بسیار راحت بودم. معتقدم خانم جبلی در آینده یکی از کارگردان های موفق سینمای ایران خواهند بود. »

آزادی ور افزود:«فیلم «داره صبح میشه» فیلمی اپیزودیک است که در اصل تمام اپیزودها قصه ای مشترک را دنبال می کنند و به نوعی با هم ارتباط داستانی دارند. »

آزادی ور گفت:«پیش از این دو فیلم نیز، در فیلم «محمد»(ص) بازی داشتم که تجربه بسیار خوبی بود. امیدوارم بتوانم هر چه زودتر این فیلم و نتیجه زحمات گروه را ببینم. واقعا امیدوارم فیلم در جشنواره امسال نمایش داده شود. مراحل فنی فیلم آذر امسال به اتمام خواهد رسید و می دانم تمام تلاش گروه این است که فیلم امسال در جشنواره رونمایی شود. »

وی افزود:«در فیلم «محمد»(ع) نقش ام جمیل را ایفا کرده ام که همسر ابولهب است. نقشی کاملا منفی و متفاوت درکارنامه من.»

آزادی ور در مورد کم کاری اش در سال های اخیر نیز گفت:«کم کاری ام مربوط به زمانی می شد که سر کار فیلم «محمد»(ص) بودم. تقریبا یکسال و نیم در آن پروژه بزرگ حضور داشتم و درگیر بودم و ترجیح می دادم همزمان سر کار دیگری حضور نداشته باشم و همه تمرکزم  روی نقش آفرینیام در این فیلم باشد ضمن اینکه در مجموع بازیگر پرکاری محسوب نمی شوم و همواره گزیده کار بوده ام و در طی دوازده سال فعالیتم سالی بیش از یک فیلم نداشته ام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.