دوشنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۹

در گفتگو با سینما پرس

بهزاد فراهانی: سعید نعمت الله من را به «مدینه» دعوت کرد نه«سیروس مقدم»!

بهزاد فراهانی بازیگر سینما و تئاتر

سینما پرس: بهزاد فراهانی که در سریال «مدینه» ایفای نقش کرده است، در خصوص دلیل انتخاب سیروس مقدم برای بازی در این سریال گفت: «من فکر می کنم آقای مقدم سراغ من نیامد {می خندد}، آقای نعمت الله سراغ من آمد!»

فراهانی در خصوص نقش خود در این سریال به خبرنگار سینما پرس گفت: «سعید نعمت الله در کارش شخصتی را نوشته بود که از نظر خودش این شخصیت به من نزدیک بود. با اینکه کم رنگ و کوچک بود اما شخصیت قرصی بود. به همین دلیل به من پیشنهاد کرد و مطمئن هستم البته این «بفرما» با رضایت آقای مقدم بوده است.»

فراهانی در پایان اظهار داشت: «من با آقای مقدم ۲-۳ بار پیش تر از این برای کار دعوت شده بودم که به دلایلی میسر نشده بود که با هم همکاری کنیم اما این بار شد و من خودم راضی بودم. امیدوارم آن ها هم راضی بوده باشند.»

سریال «مدینه» روایت زنی است که هم قهرمان است و هم ضد قهرمان. او مدینه نام دارد و دچار فراز و نشیب هایی می شود. نقش اصلی این سریال را پریوش نظریه برعهده دارد . پریوش نظریه در نقش مدینه در این سریال به ایفای نقش پرداخته است.

مقدم پیش از این سریال سه گانه «پایتخت» را برای پخش در ایام نوروز ساخته بود که از میان آن ها سریال «پایتخت ۳» با استقبال خوبی مواجه شد.

در میان سریال های مقدم، «نرگس» یکی از سریال های پر مخاطب تلویزیون در ایام ماه مبارک رمضان به شمار می آید. سریالی که در آن زنده یاد پوپک گلدره دار فانی را وداع گفت و در ادامه سریال ستاره اسکندری جایگزین وی شد.

پریوش نظریه، مهدی سلطانی، بهزاد فراهانی، شبنم مقدمی، رضا رویگری، مهرداد صدیقیان، آناهیتا افشار، مریم بوبانی بازیگران اصلی سریال مدینه هستند.

دیگر بازیگران سریال «مدینه» عبارتند از:

گلاره عباسی,آرام جعفری, آناهیتا افشار (هانیه) و مجید صالحی (عزیز)، بهزاد فراهانی (بلبل)، آتیلا پسیانی (جهان)، رضا رویگری (شهرام)، مریم بوبانی (طاهره)، لیندا کیانی (مینا)، شیوا ابراهیمی (پرستار)، سید مهرداد ضیایی(خسرو)، اسماعیل سلطانیان، بهنوش صادقی (اعظم)، داریوش سلیمی (سعید)، علی صالحی (محسن)، نوید خداشناس (احمدرضا)، امیر حمید‌زاده، علیرضا مهران (افلاطون)، کریم قربانی (کریم) و….

 عوامل اصلی سریال نیز عبارتند از نویسنده: سعید نعمت الله، مدیر تصویربرداری: امیر معقولی، طراح گریم: مجید اسکندری، مدیر صدابرداری: هادی افشار، طراح صحنه و لباس: آرزو غفوری، تدوینگر: خشایار موحدیان، صداگذار: مهرداد جلوخانی، عکاس: بهرنگ دزفولی‌زاده، مدیر برنامه‌ریزی: فهیمه کمالی، مدیر تدارکات: سعید نظری و دستیار کارگردان: صالح جوان، داود زادق آبادی و مشاور رسانه‌ای: هادی داداشی.

شایان ذکر است تهیه کنندگی سریال «مدینه» بر عهده زینب تقوایی می باشد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.