چهارشنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۳

در گفت وگو با سینماپرس

صباغ زاده: مشغول کار روی فیلمنامه جدیدی هستم/ پخش فیلم های رافعی و آقاخانی نیمه دوم سال انجام می‌شود

مهدی صباغ زاده در  نشست فیلم راه بهشت در سی امین جشنواره فیلم فجر

سینماپرس: مهدی صباغ زاده مدیر پخش شرکت نیمروز صبح امروز از اکران دو فیلم سینمایی «فصل فراموشی فریبا» و «لامپ صد» در آینده ای نزدیک خبر داد.

 وی در مورد وضعیت اکران فیلم توسط این شرکت به خبرنگار سینماپرس گفت: فیلم سینمایی «زندگی مشترک آقای محمودی و بانو» به کارگردانی سید روح الله حجازی را در اکران داریم که فروش نسبتا خوبی داشته و از فردا چهارشنبه اکران این فیلم به اتمام خواهد رسید. 

کارگردان «مارال» گفت: قرار است از صبح چهارشنبه فیلم سینمایی «تجریش ناتمام» به کارگردانی پوریا آذربایجانی را در سینماها داشته باشیم.

بنابراین گزارش، فیلم سینمایی «تجریش ناتمام» با نام قبلی «عاشقانه‌های تجریش»  درباره دو دانشجو است که بعد از ۲۰ سال یکدیگر را پیدا می‌کنند و تصمیم می‌گیرند دوستان قدیمی خود را پیدا کنند.

شقایق فراهانی و محمدرضا فروتن در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

صباغ زاده  تصریح کرد: پس از اتمام اکران این فیلم قرار است فیلم سینمایی «فصل فراموشی فریبا» به کارگردانی عباس رافعی را اواخر شهریور یا اوایل مهر ماه در برنامه توزیع و اکران داشته باشیم.

بنابراین گزارش، «فصل فراموشی فریبا» داستان زندگی زنی است که گذشته نامتعارفش بر روی زندگی عاشقانه اش سایه انداخته و تلاش او برای فرار از این گذشته سرنوشت دیگری را برای او رقم می زند.

ساره بیات، امین زندگانی، شهین تسلیمی، عباس شجاع، هومن کیایی، ژیلا آل‌رشاد، ژیلا شاهی در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

وی گفت: بعد از اتمام اکران «فصل فراموشی فریبا» قرار است پخش فیلم سینمایی «لامپ صد» به کارگردانی سعید آقاخانی را در سینماها را انجام دهیم.

 برپایه این گزارش، «لامپ صد» با نام قبلی «هیولا» نوشته سعید آقاخانی است و داستان زندگی فرزین با بازی محسن تنابنده را روایت می کند که دچار اعتیاد به مواد مخدر است و خانواده اش را در طول داستان درگیر ماجراهایی می‌کند.

 صباغ زاده در پایان این گفت وگو در مورد فعالیت های کارگردانی خود نیز گفت: قرار بود فیلم «دایی جلال» که قصه ساده ای داشت را بسازم که به دلائلی از ساخت آن منصرف شده ام و فعلا مشغول نگارش یک فیلمنامه جدید هستم که مضونی اجتماعی- خانوادگی دارد ، این فیلمنامه هم مانند سایر آثارم برای مخاطب عام نوشته می شود.  

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.