یکشنبه ۱ تیر ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۴

از میان هزار و دویست صفحه پژوهش

رهبر قنبری مستند بلند زندگی «شیخ محمد خیابانی» را می سازد

رهبر قنبری*

سینماپرس: رهبر قنبری کارگردان سینما صبح امروز گفت که قرار است مستند بلند ۹۰ دقیقه ای با نام «شیخ محمد خیابانی» را پس از حدود ۴ سال پیگیری در مرکز گسترس سینمای مستند و تجربی بسازد.

بنابراین گزارش، این کارگردان سینما  در گفت وگو با خبرنگار سینماپرس در مورد فعالیت های اخیر خود اظهار داشت: حدود هزار و ۲۰۰ صفحه  پژوهش کامل در این زمینه به صورت دست نویس دارم و در سال های گذشته یک سریال ۲۶ قسمتی با همین موضوع برای سیما فیلم نیز نوشته ام.

وی ادامه داد: در حال مذاکره و رایزنی با مدیران جدید مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی هستم و امیدوارم که بتوانم نظر مشارکتی این دوستان برای تولید فیلم جلب نمایم.

کارگردان «او» و «روئیدن در باد»خاطرنشان کرد: «شیخ محمد خیابانی» شخصیّت اعجاب آوری است، شخصیّتی که ضمن دارا بودن عناصر عمیق دینی و معنوی یک میهن پرست به تمام معنا و یک شخصیّت مدرن است و برای من حیرت آور است که شخصیّتی همانند او در سن جوانی چگونه به این فراست و اندیشه دست یافته است.

بنا براین گزارش، فیلم های «عروسی حسین»، «او»، «پرنده باز کوچک» ، «فصل بلوغ» و «ما متهمیم»  در کارنامه کارگردانی رهبر قنبری به ثبت رسیده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.