شنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۸

مهدی مددکار در گفتگو با سینماپرس:

فیلم جدید ابراهیم فروزش در انتظار پاسخ فارابی/ در صورت مشارکت«پنج عصر» را به جشنواره کودک می رسانیم

ابراهیم فروزش*

سینماپرس: مهدی مددکار تهیه کننده سینما صبح امروز گفت: قرار است فیلم سینمایی «پنج عصر» جدیدترین ساخته ابراهیم فروزش را جلوی دوربین ببریم اما همچنان منتظر پاسخ بنیاد سینمایی فارابی هستیم.

بنابراین گزارش، وی در گفتو گو با خبرنگار سینماپرس گفت: فیلمنامه «پنج عصر»، پنج بار تحت نظر سرپرستان بنیاد سینمایی فارابی و نیز ابراهیم فروزش با مشاوره حسن مهدوی فر بازنویسی شده است و اگر شورای عالی بنیاد سینمایی فارابی پاسخ ما را بدهند و مشارکت داشته باشند حتما این فیلم را به جشنواره فیلم کودک و نوجوان خواهیم رساند.

مددکار در مورد لوکیشن و مدت زمان فیلمبرداری این فیلم گفت: برای این فیلم ۵۲ جلسه فیلمبرداری در نظر داریم و تمام لوکیشن فیلم ما در شهر اصفهان است.

وی یادآور شد: بخشی از پیش تولید این فیلم را انجام داده ایم و یکسری هماهنگی و کارهای اولیه این فیلم نیز انجام شده است. این فیلم دو سال و نیم قبل با نام اولیه «ساعت پنج عصر» پروانه ساخت دریافت کرد که ما نام فیلم را به «پنج عصر» تغییر نام دادیم.

مددکار در مورد خلاصه داستان این فیلم گفت: این فیلم که در ژانر کودک و نوجوان است، داستان چند بچه  است که می‌خواهند به پدربزرگ خود کمک کنند و درگیر ماجراهایی می‌شوند.

این تهیه‌کننده در پایان این گفت وگو به ویژگی های این فیلم اشاره کرد و افزود: این فیلم جنبه گردشگری و معرفی مکان تاریخی اصفهان را دارد و اکثر بازیگران نیز از میان هنرمندان شهر اصفهان انتخاب خواهند شد.

بنابراین گزارش، فیلم‌های «شیر تو شیر»، «سنگ اول»، «زمانی برای دوست داشتن»، «هامون و دریا»، «بچه‌های نفت»، «مرد کوچک»، «خمره» و «کلید» در کارنامه کارگردانی ابراهیم فروزش به ثبت رسیده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.