شنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۹

«سالهای کودکی ما» با عنوان جدید؛

زارعی: «تولد من» در حال تدوین است/ تا یک ماه و نیم دیگر فیلم را اکران خواهیم کرد

محمدرضا فروتن در نمایی از فیلم تولدت مبارک

سینماپرس: سمیه زارعی کارگردان سینما گفت: مدتی است که عنوان «سال های کودکی ما» را به «تولد من» تغییر نام داده ام و اکنون این فیلم مراحل تدوین خود را سپری می کند.

براساس این گزارش، زارعی به سینماپرس گفت: تدوین «تولد من» توسط من و با مشورت چند کارگردان انجام می شود و تلاش خود را خواهیم داشت تا این فیلم طی یک ماه و نیم آینده اکران عمومی شود. با حوزه هنری صحبت های اولیه را جهت انجام پخش آن انجام داده ایم اما مذاکرات هنوز به قطعیت نرسیده است.

تولدت مبارک

زارعی با اشاره به اینکه «تولد من» در جشنواره کودک شرکت نمی کند خاطر نشان کرد: در صورتی که فیلم اکران شده و یا در جشنواره های خارجی شرکت کند، به احتمال زیاد امکان حضور در جشنواره کودک را نخواهد داشت.

در این فیلم محمدرضا فروتن، محبوبه بیات، مبینا مرتضوی، سارا زارعی و نیما سیدی ایفای نقش می‌کنند و تهیه‌کنندگی آن را انسیه جهان آرا بر عهده دارد.

«تولد من» درباره مریم، کودکی هفت ساله است که به دلیل شرایط خانوادگی وارد راه‌های جدیدی در زندگی می شود. مریم کودکی اهل کتاب و کتابخوانی است و برای هر کاری راهی جدید انتخاب می کند.

گفتنی است، این فیلم با عنوان «تولدت مبارک» پروانه ساخت دریافت کرد و سپس به «سال های کودکی ما» و اکنون به «تولد من» تغییر نام داد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.