جمعه ۹ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۱

نخستین محصول مشترك ایران و هند؛

محمدپور: «سلام بمبئی»پائیز با محمدرضا گلزار كلید می‌خورد / با كمك بیست فیلمنامه‌نویس در حال بازنویسی هستم

محمدرضا گلزار

سینماپرس: قربان محمدپور صبح امروز ۹ خرداد گفت: با محمدرضا گلزار صحبت های اولیه را انجام دادیم و بعد از خواندن فیلمنامه برای حضور در «سلام بمبئی» اعلام آمادگی كرد، لذا فیلم با دریافت پروانه ساخت در فصل پاییز كلید خواهد خورد.

براساس این گزارش، محمدپور درباره تولید فیلم سینمایی «سلام بمبئی» به سینماپرس گفت: در حال حاضر در انتظار پروانه ساخت برای تولید این فیلم هستیم كه از یك ماه قبل درخواست آن را داده بودیم. حدود پنج ماه به طور شبانه روزی روی فیلمنامه كار کردیم و امیدواریم فیلم خوبی تولید شود.

وی افزود: بعد از پایان نگارش فیلمنامه اكنون با مشورت بیش از بیست فیلمنامه نویس و كارگردان سینما در حال بازنویسی آن هستم، از آنجایی كه تولید این فیلم خیلی برایم اهمیت دارد تمام تمركزم را روی آن گذاشته ام كه به بهترین شكل انجام شود.

محمدپور ادامه داد: قصد دارم تا شهریور ماه روی فیلمنامه كار كنم و در فصل پائیز تولید را آغاز کنیم. ده درصد فیلمبرداری در ایران و ۹۰ درصد در هند انجام خواهد شد. این فیلم محصول مشترك ایران و هند است.

وی با بیان اینكه تولید این فیلم با پروداكشن بزرگ ساخته می شود درباره چگونگی انجام همكاری با كشور هند گفت: در فیلم «زبان مادری» یكی از بازیگران ما هندی بود كه از طریق ایشان با سینمای بالیوود رابطه داشتیم و فیلمنامه های مختلفی را برای آنها فرستادیم كه مورد قبول واقع نمی‌شد تا اینكه فیلمنامه «سلام بمبئی» مورد تایید یكی از تهیه كنندگان بالیوود قرار گرفت.

وی با بیان اینكه «سلام بمبئی» در بخش خصوصی تولید می شود گفت : از بعد از انقلاب تاکنون این فیلم اولین محصول مشترك با كشور هند است. همانطور که میدانیم روزانه ۴ فیلم در این كشور تولید می شود و پس از تولید این فیلم قطعا در هند و ایران اكران عمومی خواهد شد.

محمدپور در پایان درباره داستان این فیلم گفت: یك دانشجوی ایرانی در بمبئی هند در حال تحصیل است، عشق او به یك دختر هندی مسیر زندگی او را تغییر می دهد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.