چهارشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۹

«تورج نصر» به اولین فیلم رئال -انیمیشن سینمایی ایران پیوست/ آیا «مبارک» به جشنواره فیلم فجر می رسد؟

تورج نصر

سینماپرس: مهدی مددکار مدیر تولید و مجری طرح سینما صبح امروز از پیوستن تورج نصر صداپیشه و بازیگر سینما و تلویزیون به فیلم سینمایی «مبارک» به کارگردانی محمد رضا نجفی امامی خبر داد.

بنابراین گزارش، وی در گفت وگو با خبرنگار سینماپرس اظهار داشت:  فیلم سینمایی «مبارک» اولین رئال – انیمیشن سینمای ایران  به کارگردانی محمد رضا نجفی امامی و تهیه کنندگی علی نجفی امامی است.

وی گفت: فیلم سینمایی «مبارک» نخستین اثر کارگردانش محسوب می شود، پیش تولید این فیلم نزدیک به 15 ماه زمان برده است و تلاش شبانه روزی گروه برای این است تا بتوانیم کار را به جشنواره فیلم فجر برسانیم.

مددکار یادآور شد:  نزدیک به 22 روز است که فیلمبرداری این کار با حضور النازشاکردوست، منوچهر آذر و امیر رهبری آغاز شده است .

وی در مورد لوکیشن های  و مدت زمان فیلمبرداری این فیلم گفت: لوکیشن های این فیلم  تهران، مازندران، چالوس و نمک آبرود است. روز پنجشنبه هفته گذشته  گروه در روزنامه ایران مشغول فیلمبرداری بودند  و حالا در منطقه خجیر برای ادامه فیلمبرداری این کار هستیم.

وی گفت: در این پروژه شخصیت های افسانه ای شاهنامه با استفاده از تکنیک های انیمیشن جان می گیرند و ضمن خلق داستان های ماجراجویانه ، زمینه را برای شناخت هر چه بهتر مخاطبان از این شخصیت های اسطوره ای فراهم می سازنند، کلیت کارها انیمیشن از لحاظ جلوه های ویژه و ساختاری قرار است در داخل کشور انجام شود.

 بنابراین گزارش، فیلم سینمایی «مبارک» در مورد پیرمردی است که به حرفه نقالی مشغول است و ابزار کارش عروسک های شخصیت های شاهنامه است، او نوه جوانی دارد که از دنیای پدربزرگش کاملاً به دور است و بر این اساس تضادهایی که میان او و پدربزرگش وجود دارد. پیرمرد بخش فراوانی از زندگی اش را در جهان اسطورها گذرانده و نگران روزی است که شخصیت های سیاه افسانه ای ، دنیا را به سوی سیاهی و تباهی بکشانند. داستان این فیلم ار آنجایی آغاز می شود که عروسک ها جان می گیرند و به فکر یاری رساندن به پیرمرد و کاستن دغدغه های او می افتند. آن ها با نوه پیرمرد همراه می شوند و داستان هیجان انگیز و ماجراجویانه ای آغاز می شود.

عوامل ساخت این فیلم عبارتند از:  

کارگردان: محمد رضا نجفی امامی، تهیه کننده: علی نجفی امامی، مدیر فیلمبرداری: علیرضا برازنده، طراح صحنه و لباس: اصغر نژاد ایمانی، طراح چهره پردازی: علیرضا خورشید، نویسنده فیلمنامه: مجید واثقی، منشی صحنه: پانته آ حسینی، مدیر برنامه ریزی و دستیار اول کارگردان: سید مهدی فرخ پور، مدر تولید: مهدی مددکار،  طراح کاراکترهای انیمیشن: حامد کمالی، ساخت عروسک ها: کامران خلج، طراح لباس عروسکها: سحر عبدالهی، صدابردار: حمید اسلامی ، عکاس: آرش صادقی، محصول موسسه فرهنگی سیماپردازان ستایش.   

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.