سه‌شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۷

تکذیب خبر توقف پروژه فوتبالی ها

«رویای من برزیل» و «یار دوازدهم» در راه جام جهانی با یک کارگردان!

محمدحسین لطفی در نشست خبری فیلم مستند یار دوازدهم

سینماپرس: در حالی که صبح امروز ۳۰ اردیبهشت یک روزنامه سینمایی خبر از منتفی شدن پروژه «یاردوازدهم» و «رویای من برزیل» داده است اما عوامل این پروژه ها ضمن تکذیب این خبر به برخی از ابهامات پاسخ دادند.

براساس این گزارش، علیرضا عزیزی یکی از تهیه کننده های «رویای من برزیل» در گفتگو با خبرنگار سینماپرس گفت: گویا خبرنگاری که با سیدجواد هاشمی درباره تولید پروژه «یاردوازدهم» مصاحبه‌ای را انجام داده است به اشتباه عنوان فیلم ما را آورده است چراکه «رویای من برزیل» ارتباطی به «یار دوازدهم» ندارد.

وی افزود: تنها یک فیلم سینمایی با عنوان «رویای من برزیل» به کارگردانی محمدحسین لطیفی و نویسندگی خسرو نقیبی با تهیه کنندگی بنده و محمدحسین لطیفی در ایام جام‌جهانی ساخته خواهد شد که این فیلم با حمایت سازمان سینمایی ساخته می شود.

عزیزی خاطرنشان کرد: اواخر این هفته اسامی کسانی که در این پروژه مشارکت خواهند کرد را اعلام می کنیم، احتمال دارد این خبر مربوط به «یار دوازدهم» باشد چون مطلع شدم که برخی بازیگران مثل بهاره رهنما،پیمان قاسمخانی،امین حیایی و.. انصراف دادند.

وی یادآور شد: قرار بود آقای لطیفی کارگردان هنری آن مجموعه باشند و یک مسابقه‌ای را از آن تهیه کند که در نهایت منصرف شدند و مقرر شد تا بازیگران را تنها برای حمایت از تیم ملی به برزیل ببرنند و سید جواد هاشمی می تواند جزییات این طرح را منعکس کند.

عزیزی با بیان اینکه تمرکز محمد حسین لطیفی روی فیلم سینمایی «رویای من برزیل» خواهد بود اضافه کرد: تولید این فیلم قطعی است اما با وجود کمبود زمان این پروژه را با حمایت سازمان سینمایی پیش می‌بریم.

وی با اشاره به فیلم سینمایی «رویای مارسل» گفت: خبر ساخت این فیلم از دوسال گذشته به کارگردانی مسعود اطیابی اعلام شده بود که گویا قرار هم است که بعد از جام جهانی تولید آن آغاز شود.

عزیزی در پایان درباره زمان آغاز تولید این فیلم گفت: با توجه به اینکه ۲۱ خرداد ماه اولین بازی جام جهانی است تمام تلاشمان را می کنیم تا پیش از جام جهانی در برزیل حضور داشته باشیم.

در عین حال ایرج طایفه مدیر تولید «یار دوازهم» با رد اظهاراتی در مورد توقف پروژه نام برده به خبرنگار سینماپرس گفت: کارهای تولید این پروژه در حال انجام است از ابتدا هم قرار بر این بود که آقای لطیفی کارشان را قبل یا بعد از پروژه ما انجام دهند و محمد حسین لطیفی این دو پروژه را در امتداد یک دیگر انجام خواهد داد و فعلا «رویای من برزیل» هم آغاز نشده است.

وی درباره انصراف برخی از بازیگران یادآور شد: تعداد کمی از بازیگران به دلیل قراردادهایشان نتوانستند حضور داشته باشند و به جای آن برخی دیگر از بازیگران اضافه می شوند، البته انصراف پیمان قاسم‌خوانی و بهاره رهنما به دلیل ویزایشان بود و اسپانسر پروژه «یار دوازدهم» قطعی است.

به گزارش خبرنگار سینماپرس، تاکنون سه پروژه «رویای مارسل»، «رویای من برزیل» و «یاردوازدهم» با موضوعاتی مرتبط با جام جهانی اعلام آمادگی کرده‌اند که هنوز هیچ یک از آنها اجرایی نشده است.

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.