دوشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۵

خداحافظی «چ» با سرگروهی؛

فرجی: «اشباح» به پردیس آزادی رسید/ اجازه نمایش بعد از ۱۰ هفته منوط به صدور حواله شورای صنفی نمایش است

اشباح

سینماپرس: غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش ظهر امروز ۲۹ اردیبهشت گفت: از این هفته چهارشنبه فیلم سینمایی «اشباح» جایگزین فیلم سینمایی «چ» در گروه سینمایی آزادی خواهد شد.

بنابراین گزارش، فرجی در گفتگو با خبرنگار سینماپرس گفت: برای طرح چرخشی فیلم ها قرار شد پردیس هایی سینمایی که مایل به نمایش فیلم به این شکل هستند مشخص و اعلام کنند البته اولویت با فیلم هایی خواهد بود که در حال اکران هستند اما سانس های فیلم های چرخشی دو فیلم در یک سالن به صورت یک در میان خواهد بود.

فرجی ادامه داد: اکران فیلم ها بعد از ۱۰ هفته در سینماها و پردیس ها خاتمه و کلا تعویض می گردد، اما بعد از اکران ۱۰ هفته ای فیلم ها می توانند در سالن های حمایتی با صدور حواله و تایید شورا، اکران شوند. در آیین نامه مصوبه ای وجود دارد که اکران فیلم ها بعد از ده هفته پایان یابد اما سینماهای حمایتی که این فیلم را نگذاشتند و یا در جایگاهی خاصی قرار دارند می توانند اکران فیلم ها را ادامه دهند.

وی با اشاره به اکران فیلم سینمایی «طبقه حساس» گفت: نمایش این فیلم ادامه خواهد داشت و هفته پیش‌رو ۱۰ هفته آن به پایان می رسد.

فرجی درپایان درباره ادامه اکران «چ» گفت: فیلم «چ» در سالن سرگروهی آزاد کف فروشش پایین بود اما اکران آن در سینماهای دیگر ادامه دارد.

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.