شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۵

در گفت و گو با سینماپرس

ناصر شفق: «پاییز» شهریور ماه در سردشت کلید می خورد/ کارهای شخصی ام مانع از تولید شده است

ناصر شفق*

سینماپرس: ناصر شفق تهیه کننده سینمای ایران گفت: با اینکه پروانه ساخت فیلم پائیز» را در آذر ماه سال گذشته دریافت کردم اما به دلیل کارهای شخصی که داشتم موفق به تولید «پاییز» تاکنون نشدم.

بنابراین گزارش، شفق در گفت و گو با سینماپرس اظهار داشت: از آنجایی که در فیلمنامه فصل پاییز برای تولید در نظر گرفته شده به همین دلیل همچنان فرصت کافی برای تولید آن را دارم ولی به احتمال زیاد اواخر اردیبهشت ماه «پاییز» در سردشت آذربایجان کلید خواهد خورد و بخش‌هایی از فیلمبرداری آن هم در تهران خواهد بود.

وی با بیان اینکه هنوز عوامل این فیلم انتخاب نشده اند افزود: با شروع پیش تولید عواملی که در نظر گرفته‌ام را انتخاب خواهم کرد اما مانند کارهای گذشته ام در این فیلم از نابازیگر هم استفاده خواهم کرد.

قصه «پاییز» حکایت گمگشتگی ها و جستن اصل خویش و برگشت به دوران وصل است، دو برادری که مدت ها هم رزم بودند و برادر بزرگ به شهادت رسیده  اما برادر کوچک به دنبال جنازه اوست که در این میان با دختری آشنا می شود و این در زمان بمباران شیمیایی سردشت اتفاق می افتد.

شایان ذکر است، آخرین تجربه ناصر شفق در حوزه سینما به تهیه فیلم «رامی» در سال 85 برمی‌گردد که بعد از آن شفق به عنوان مدیرعامل باشگاه تراکتور سازی معرفی شد و دوباره به فوتبال بازگشت.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.