جمعه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۴

حسن آقاکریمی خبر داد:

«موقت» در انتظار حمایت ۶۰۰ میلیونی مرکز گسترش/ بودجه پنج میلیارد تومانی سازمان سینمایی برای فیلم اولی ها

حسن آقاکریمی

سینماپرس: حسن آقاکریمی تهیه کننده سینما صبح امروز ۲۶ اردیبهشت گفت: برآورد ما برای تولید فیلم «موقت» ۶۰۰ میلیون تومان است و امیدواریم که با تامین بخش از هزینه تولید این فیلم مابقی را نیز تامین کنیم.

بنابراین گزارش، وی در گفتگو با سینماپرس درباره تولید فیلم سینمایی «موقت» به کارگردانی امیر عزیزی گفت: برای تولید این فیلم در مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی پرونده‌ای را تشکیل دادیم تا شورای مربوطه برای حمایت از آن تصمیم گیری کند. از طرفی دیگر با چند سرمایه گذار بخش خصوصی هم صحبت های اولیه را انجام دادیم ولی هنوز تا این لحظه به نتیجه قطعی نرسیده ایم.

وی افزود: مرکز گسترش به این لحاظ انتخاب شده است که طبق ماموریت محوله از فیلم های کارگردان اولی حمایت می کند و سازمان سینمایی بودجه‌ای معادل پنج میلیارد تومان برای حمایت از ده فیلم اولی برای این مرکز درنظرگرفته است.

آقاکریمی در ادامه درباره داستان این فیلم یادآور شد: یک خانواده ای که در حال تغییر محل سکونتشان هستند با ایجاد یک مشکل کل خانواده تحت تاثیر آن اتفاق قرار می گیرند....

وی بابیان اینکه فصل خاصی برای تولید این فیلم در نظر گرفته نشده است خاطرنشان کرد: قصد داریم در این فیلم از باران کوثری، نگار جواهریان و نازنین فراهانی استفاده کنیم که توسط کارگردان صحبت های اولیه با آنها انجام شده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.