سه‌شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۸

تهیه کننده فیلم خبر داد:

«تار عنکبوت» نخستین فیلم رزمی ایران/ پیش تولید در گرو تأمین منابع مالی

جمشید سهرابی زاده

سینماپرس: فیلم «تارِ عنکبوت» که فیلمنامه آن به نویسندگی «امیررضا نوری‌پرتو» پس از سه بار بازنویسی آماده شده، به عنوان نخستین فیلم اکشن متفاوت با رویکرد رزمی و ورزشی در ایران، با تامین منابع مالی به زودی وارد مراحل پیش‌تولید خواهد شد.

به گزارش سینماپرس به نقل از روابط عمومی این فیلم،«جمشید سهرابی‌زاده» تهیه‌کننده فیلم «تارِ عنکبوت» با اعلام این خبر،مذاکره با چند سرمایه‌گذار و مشارکت آنها را در تولید این فیلم تایید کرد و گفت: «فیلم «تارِ عنکبوت» که یک سال زمان صرفِ نگارش فیلمنامه‌اش شده تا به فیلمنامه‌یی دقیق و متفاوت در ژانر اکشن برسیم، با تامین منابع مالی به زودی مراحل پیش‌تولید خود را آغاز خواهد کرد.»

همچنین وی افزود: «با «مهدی اسماعیلی» مدرس و پژوهشگر هنرهای رزمی و سینمایی اکشن که خود از دانش‌آموختگان سینماست، برای بازی در نقش «سیامک»،شخصیت اصلی فیلم،قرارداد بسته‌ایم. ضمن این‌که با «محمدرضا رحمانی» برای نشستن روی صندلی کارگردانی این پروژه وارد گفت‌وگو شده‌ایم.»

رحمانی پیش از این دو فیلم سینمایی «ستایش» و «دل‌خون» را کارگردانی کرده است.

سهرابی‌زاده خاطرنشان کرد: «پروژه «تارِ عنکبوت» از دشوارترین و حرفه‌ای‌ترین فیلم‌های اکشن تریلر جنایی و حادثه‌ای است که بیش از 10 فصل در آن با استفاده از فنون ورزش‌های رزمی و حضور رزمی‌کاران حرفه‌ای تولید خواهد شد.»

این تهیه‌کننده تاکید کرد: ««تارِ عنکبوت» در رده فیلم‌های مخاطب خاص قرار می‌گیرد اما سعی داریم با تکیه بر ساختار درست و حرفه‌یی فیلم‌های ورزشی، اثری ماندگار و متفاوت در این ژانر گم‌شده سینمای ایران تولید کنیم.»

گفتنی است؛ فیلمنامه «تارِ عنکبوت» را «امیررضا نوری‌پرتو» بر اساس طرحی مشترک با «احمدرضا حجارزاده» نوشته است.

تهیه‌کننده این فیلم ابراز امیدواری کرد فیلم «تار عنکبوت» برای شرکت در جشنواره فیلم فجر سال جاری آماده و تولید شود.

برچسب‌ها

نظرات

  • غزل ۱۳۹۳/۱۰/۰۵ - ۲۰:۱۵
    0 0
    اولین فیلم اکشن در ایران؟ خیلی جالب و دیدنی بنظر میاد . امیدوارم شروع خوبی داشته باشه و با موفقیت به اتمام برسه.
  • جواد ۱۳۹۴/۱۲/۱۲ - ۱۱:۴۶
    0 0
    عجیبه!!! فیلمهای قبل از انقلاب یکی در میون سرشار از تعقیب و گریز، مبارزه و انفجار بودند. یه دوجین فیلم اکشن مواد مخدری-پلیسی دهه های 60 -70 اکشن حساب نمیشدند؟ کلا ضریب هوشی سینماگران ما خیلی بالاست. تبریک میگم به این سیستم و به این سینما. شاید منظورش اولین فیلم اکشن پس از مرگ سینمای اکشن در سالهای گذشته هست؟!؟
  • مصطفی ۱۳۹۵/۰۴/۱۰ - ۱۱:۲۸
    0 0
    آقا اینطوری نگید مهدی اسماعیلی رزمی کار درستیه آقای سهرابی زاده هر کسی رو واسه فیلمش انتخاب نمیکنه صحنه های مبارزش یه چیز کاملا متفاوت با فیلم هایی هست که تا حالا دیدیم!

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.