دوشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۲

با آغاز اکران «پنج ستاره»؛

فرجی: «خط ویژه» از سرگروهی کنار می‌رود / علم‌الهدی برنامه خود را به شورای صنفی ارائه نداده است

غلامرضا فرجی*

سینماپرس: غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش ظهر امروز ۱۵ اردیبهشت گفت: فیلم سینمایی «پنج ستاره» به کارگردانی مهشید افشارزاده از این هفته چهارشنبه در گروه سینمایی آفریقا جایگزین «خط ویژه» می شود.

بنابراین گزارش، فرجی درباره ادامه اکران فیلم‌های نوروزی به سینماپرس گفت: اکران فیلم‌ها «معراجی‌ها»، «چ» و «طبقه حساس» به دلیل نیافتادن کف فروش، اکران آن ها ادامه خواهد داشت و هفته آینده درباره ادامه داشتن نمایش آنها در شورا تصمیم خواهیم گرفت.

فرجی همچنین با اشاره به فروش بلیط نیم بها یادآور شد: در جلسه امروز مقرر شد تا کلیه سرگروه ها از فروش بلیط نیم بها خوداری کنند.

وی درباره فیلم هایی که متقاضی قرار گرفتن در گروه «هنر و تجربه» هستند افزود: هیچ قراردادی برای ثبت فیلم در این گروه به شورای صنفی نمایش ارائه نشده است و صاحبان فیلم ها برای قرارگیری در این طرح باید با امیرحسین علم الهدی صحبت کنند چراکه ساز و کار این گروه را ایشان انجام می دهند. هنوز آقای علم الهدی برنامه‌ای را به شورای صنفی نمایش ارائه ندادند چون ایشان یک زمان دوهفته‌ای خواستند تا لیست فیلم ها و سینماهای مورد نظرشان را ارائه کنند.

فرجی درباره کم‌بودن سینماهای «زندگی جای دیگری است» گفت: این موضوع به پخش کننده ارتباط دارد که سالن بیشتری را دریافت کند.

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.