دوشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۷

به کارگردانی محسن خان‌جهانی؛

پلان‌های هوایی مستند «بزرگراه» به تصویربرداری رسید

مستند بزرگراه*

سینماپرس: با آغاز پلان‌‌های هوايی، مستند «بزرگراه» به کارگردانی محسن خان‌جهانی وارد مرحله تصويربرداری شد.

به گزارش خبرنگار مستند سینماپرس، اين مستند كه موضوع آن درباره‌ بزرگراه تهران ـ شمال است، با توجه به اهمیت موضوع و طولانی بودن مسیر کار و تعدد لوکیشن، در چند فاز انجام خواهد شد.

به گفته‌ خان‌جهانی کارگردان «بزرگراه» برای تصويربرداری اين مستند؛ دو گروه فيلمبرداری با اين پروژه همكاری می كنند، يک شركت خصوصی پلان‌های هوايی را ثبت می كند و گرو اصلی مستندساز نيز بقيه پلان ها را تصويربرداری خواهد کرد.

تصويربرداری پلان هايی هوايی مستند «بزرگراه» از جاده چالوس و مرزن‌آباد آغاز شد و در ادامه تصوبرداری در جاده امامزاده داوود دنبال شده است.

خان‌جهانی اميدوار است که تصویربرداری مستند «بزرگراه» تا اواخر بهار به پایان برسد و پس از آن وارد مراحل فنی شود و برای جشنواره حقيقت سال ۹۳ آماده نمايش شود.

در مستند «بزرگراه» علی كاظمی به عنوان تصويربردار، صدابردار: اميد صابری، عكاس: بهرنگ دزفولی زاده،اميرحسين قائمی به عنوان مدير توليد با محسن خان‌جهانی به عنوان كارگردان و تهيه‌كننده همكاری می كنند.

گفتنی است؛ اين مستند محصول مركز گسترش سينماي مستند و تجربی است.

محسن خان جهانی ساخت مستندهایی چون «انتهای خیابان پاستور»، «یار دبستانی»، «کلاه شیشه‌ای»، «صندلی ۲۵۷» را در کارنامه خود به ثبت رسانده است.

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.