دوشنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۶

هادی علیمحمدی به سینماپرس خبرداد:

تصویربرداری سه گانه روح‌الله حجازی با بازی مدنی، باقریان، جعفری و کاشیان به پایان می‌رسد

روح الله حجازی

سینماپرس: هادی علیمحمدی، تهیه کننده صبح امروز گفت: تصویربرداری اپیزود اول با بازی رابعه مدنی، رحمان باقریان، علیرضا جعفری و مروارید کاشیان که در مورد مادری که فرزندش مفقود الاثر است و در انتظار بازگشت اوست، در حال اتمام است.

بنابراین گزارش، این تهیه کننده در گفت وگو با خبرنگار سینماپرس، گفت:  سید روح الله حجازی سه گانه ای در مورد مادرانه شهدا  در مرکز سیما فیلم تولید خواهد کرد. این سه  فیلم های تلویزیونی  از سه اپیزود به نام های «سبز به رنگ زمرد»، «سپید به رنگ مروارید» و «سرخ به رنگ عقیق» تشکیل شده است.

وی در ادامه افزود: همچنین ایپزود دوم در مورد داستان مادری  جانبازی است که از فرزند خود که زندگی نباتی دارد ، نگهداری می کند و همچینین داستان ایپزود سوم در مورد مادر شهیدی است که فرزندش به شهادت رسیده و برای فرزندش عکسی ندارد و به دنبال عکسی برای او می گردد.

این تهیه کننده در ادامه افزود: ایپزود اول در شمال در حال پایان فیلمبرداری است و برای اپیزود های بعدی هم قرار است به تهران و جنوب سفر داشته باشند.

وی در پایان این گفت وگو، خاطرنشان کرد:  داستان این سه مادر ایثارگر که ههم رزم هم هستند در هم تندیده می شود و نام سه فیلم پرچم جمهوری اسلامی ایران را شکل می دهد.

برپایه این گزارش، سید روح الله حجازی فیلم سینمایی «زندگی مشترک آقای محمودی و بانو» را با بازی حمید فرخ نژاد ، هنگامه قاضیانی ، ترانه علیدوستی و پیمان قاسمخانی را در نوبت اکران سینماها دارد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.