سه‌شنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۵

ثقفی خبر داد:

«مردی که اسب شد» اواخر اردیبهشت کلید می خورد/ «همه چیز برای فروش» با حذف یک پلان اکران خواهد شد

علی اکبر ثقفی

فیلم سینمایی «مردی که اسب شد» به کارگردانی امیر ثقفی و تهیه کنندگی علی اکبر ثقفی اواخر اردیبهشت ماه در شمال کشور کلید می خورد.

علی اکبر ثقفی ، تهیه کننده سینما در گفت وگو با خبرنگار سینماپرس در مورد فعالیت های اخیر خود، اظهار داشت: در حال حاضر پیگیر کار «مردی که اسب شد» سومین ساخته بلند امیر حسین ثقفی هستم. پیش تولید این کار اواخر اسفند ماه آغاز شده است و قرار است اواخر اردیبهشت ماه این فیلم را جلوی دوربین ببریم.

وی در ادامه در مورد لوکیشن ها و مدت زمان فیلمبرداری این کار، اظهار داشت: بیش از دو ماه فیلمبرداری برای این کار در نظر داریم و لوکیشن های ما در شمال کشور است.

تهیه کننده فیلم سینمایی «مردی که اسب شد» با اشاره به تفاوت های این اثر سینمایی با دیگر ساخته های امیر ثقفی کارگردان این اثر سینمایی توضیح داد: فضای این فیلم شبیه به آثار قبلی کارگردان است اما این اثر در فصل بهار روایت خواهد شد

ثقفی اظهار امیدواری کرد که بازیگران این اثر سینمایی، به زودی انتخاب و معرفی شوند

وی در ادامه در مورد زمان اکران «همه چیز برای فروش» نیز، اظهار داشت: پخش این فیلم برعهده هدایت فیلم است و قرار است با حذف تنها یک پلان شهریور ماه اکران شود.

بنابراین گزارش، «همه چیز برای فروش» به کارگردانی امیر ثقفی، که در جشنواره سال گذشته به نمایش درآمد، داستان سرنوشت انسان هایی را که ناخواسته محکوم به عدل می باشند، روایت می کند.

صابر ابر، مریلا زارعی، مزدک میرعابدینی، محمود نظر علیان، ساعد سهیلی، سارا کاشفی، حسین مسلمی و جواد عزتی با حضور حبیب رضایی بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

«مرگ کسب و کار من است» اولین تجربه بلند امیر ثقفی به تهیه کنندگی علی اکبر ثقفی بود که جوایز متعددی از جشنواره های داخلی و خارجی از آن خود کرد.

آذرخش، جاده عشق، جان سخت، فوتبالیست ها، سایه وحشت، مرگ کسب و کار من است و همه چیز برای فروش در کارنامه تهیه کنندگی علی اکبر ثقفی به ثبت رسیده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.