چهارشنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۵

در صورت تایید انجمن سینمای جوان

«چرخ و فلک» در جشنواره‌های خارجی خواهد چرخید

اکرم خوشگو*

اکرم خوشگو؛ کارگردان فیلم کوتاه «چرخ و فلک» گفت: اگر این فیلم مورد قبول انجمن سینمای جوان قرار بگیرد آن را به جشنواره های فیلم کوتاه می فرستم.

اکرم خوشگو؛ کارگردان فیلم کوتاه «چرخ و فلک» در گفت و گو با خبرنگار سینماپرس، از ادامه تولید این فیلم کوتاه صحبت کرد و گفت: تصویربرداری این فیلم کوتاه به پایان رسیده است و اکنون در مرحله تدوین قرار دارد. این فیلم را در شهرری تصویربرداری کرده ایم.

وی درباره موضوع داستانی این فیلم کوتاه توضح داد: فيلم كوتاه داستانی «چرخ و فلک» به مدت ۷ دقيقه در فرمت HD به سرنوشت تلفن همراه سرگردانی می پردازد كه افراد متفاوتی را به هم متصل می كند و هر كس به فراخور حال خود نسبت به آن عكس العمل نشان می دهد و در نهایت به دست صاحب اصلی آن می افتد.

خوشگو عنوان کرد: این فیلم را با انجمن سینمای جوان کار کردم و اگر این فیلم مورد قبول انجمن سینمای جوان قرار بگیرد آن را به جشنواره های فیلم کوتاه می فرستم.

وی ادامه داد: بیش از این یک فیلم کوتاه ۱۰۰ ثانیه ای را با نام «حس پنهان» با انجمن سینمای جوان کار کردم.

عوامل اين اثر عبارتند از: نويسنده و كارگردان: اكرم خوشگو، تصويربردار: علي رادپور، عكاس: فاطمه عظيمي و فهيمه اجتماع‌جو، منشي صحنه: فاطمه پارسا، گريم: فرزانه دانشيار و تصويربردار پشت صحنه: آذر نظري. بازيگران: محسن فيروزان، زهرا دهقاني، يونس رادپور، علي حاتمي، محمد شفيعي، رضوان پيرهادي، زينب كريمي...

گفتنی است؛ اکرم خوشگو هنرجوی دوره فیلم سازی انجمن سینمای جوان شهرری است. وی فیلم اول خود را در خرداد ماه ۹۲ با نام «حس پنهان» با زمان ۱۰۰ ثانیه ساخته است و فیلم دوم را با نام «چرخ و فلک» با زمان حدود ۷ دقیقه در اسفند ۹۲ تصویر برداری کرده است.

نظرات

  • zahra ۱۳۹۳/۰۱/۲۱ - ۰۱:۱۷
    1 0
    انشاالله که تایید میکنه انجمن سینمای جوان...انشاالله.
  • mohadese ۱۳۹۳/۰۲/۱۸ - ۱۵:۱۲
    1 0
    موفق باشید
  • حمیدرضا.م ۱۳۹۳/۰۵/۱۲ - ۰۵:۴۹
    1 0
    برای شما و جناب آقای رادپور آرزوی موفقیت می کنم .

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.