شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۱

مراحل پایانی تولید یک فیلم کوتاه

یک فیلمساز: قضاوت تماشاگر هدف فیلم «نوسیگنال» است

نوسیگنال

ولی کریم‌نیا با بیان اینکه در حال گذارندن مراحل پایانی تولید فیلم کوتاهی با عنوان «نوسیگنال» است گفت: در پایان فیلم نیز قضاوت در مورد جنگ و صلح به بیننده واگذار می‌شود.

ولی‌ کریم‌نیا، کارگردان در گفت و گو با خبرنگار سینماپرس ضمن بیان اینکه در حال گذارندن مراحل پایانی تولید یک فیلم کوتاه با عنوان «نوسیگنال» است در رابطه با این فیلم عنوان کرد: فیلم کوتاه «نوسیگنال» محصولی از انجمن سینمای جوان استان ایلام است که در حال حاضر در مرحله تدوین و صداگذاری قرار دارد.

وی در رابطه با موضوع این فیلم اظهار داشت: در حقیقت «نوسیگنال» یک فیلم ضدِّجنگ محسوب می‌شود و داستان آن نیز در رابطه با یک جانباز شیمیایی است که در طول فیلم فلاش‌بک هایی به گذشته وی و خاطراتش در دوران جنگ زده می‌شود. در پایان فیلم نیز قضاوت در مورد جنگ و صلح به بیننده واگذار می‌شود.  «نوسیگنال» یک کار تجربی در ۱۰ دقیقه است که بخشی از تصویربرداری آن در مرکز شهر ایلام و بخش دیگری از آن نیز در شهرستان‌های اطراف آن انجام شده است.

کریم‌نیا در رابطه با وضعیت ساخت فیلم‌های حوزه دفاع مقدس در شهرستان ایلام بیان کرد: به دلیل اینکه ایلام یک استان مرزی است ناخواسته با موضوعاتی چون جنگ و دفاع از میهن درگیر است. به همین جهت در انجمن سینمای جوان ایلام اگر ۱۰ فیلم در سال گذشته ساخته شده باشد بیش از نیمی از فیلم‌ها با موضوع جنگ و دفاع مقدس بوده‌اند. خوشبختانه جوانان ایلامی نیز در رابطه با این موضوع آثار قابل توجهی را تولید کرده‌اند.

گفتنی است فیلم کوتاه «نوسیگنال» به کارگردانی ولی کریم‌نیا و به تهیه کنندگی انجمن سینمای جوان تولید شده است. از دیگر عوامل این فیلم می‌توان به تصویربردار؛ حبیب رضایی/ طراح اولیه؛ محمد حاجیان‌پور/ تدوینگر؛ عمران جلیلیان/ صدابردار؛ مجتبی احمدی، اشاره کرد.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.