یکشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۵

خرداد ماه در یاسوج؛

هادی محقق «مورچه‌ای زیر انگشت» را با حضور نابازیگر می‌سازد

نشست خبری فیلم «او خوب سنگ می زند» در جشنواره فیلم فجر

سید هادی محقق درباره ساخت فیلم جدیدش گفت: فیلمنامه «مورچه‌ای زیر انگشت» را برای دریافت پروانه ساخت ارائه دادیم و این فیلم هم به نوعی ادامه دهند همان مسیر قبلی است.

سید هادی محقق درباره ساخت فیلم جدیدش به سینماپرس گفت: فیلمنامه «مورچه‌ای زیر انگشت» را برای دریافت پروانه ساخت ارائه دادیم و این فیلم هم به نوعی ادامه دهند همان مسیر قبلی است.

وی با بیان اینکه «مورچه‌ای زیر انگشت» را در یاسوج می سازد، افزود: داستان فیلم درباره رابطه نوجوان با پدری است که در یک روستای متروکه با هم زندگی می کنند. در این فیلم هم از نابازیگر استفاده خواهم کرد، چرا که جنس کارهای من به شکلی است که بازیگر در آن جواب نمی دهد.

محقق درباره مشکلات ساخت فیلم در شهرستان ها نسبت به تهران، یادآور شد: شانس من این بود که جزو اولین فیلمسازانی بودم که در استان خودم فیلم بلند ساختم، مشکل بزرگ من این است که سرمایه گذار ندارم و همیشه با این مواجه می شوم که از من پرسیده می شود که از چه بازیگری استفاده می کنی؟ مسئولین استانداری هم قول هایی به ما دادند که امیدوارم عملیاتی شود، از طرفی دیگر حضور عوامل تهرانی در شهرستان ها و دوری آنها از خانه می تواند عاملی باشد برای عدم استقبال بازیگران برای حضور در فیلم هایی که در شهرستان ساخته می شود.

وی درباره زمان ساخت این فیلم گفت: چون در این فیلم قرار است نوجوان ها حضور داشتند باشند، زمان تولید این فیلم را به بعد از امتحانات و خرداد ماه موکول کردیم.

به گزارش خبرنگار سینماپرس، «او خوب سنگ می زند» اولین فیلم بلند سینمایی هادی محقق است که این روزها در سینماهای کشور در حال اکران است.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.