جمعه ۱۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۹

رسول نجفیان خبر داد؛

قسمت‌های پایانی «شاهگوش» در حال ضبط است

رسول نجفیان در نشست خبری مجموعه «شاه گوش» به کارگردانی داوود میرباقری

رسول نجفیان گفت: مشغول ضبط قسمت‌های آخر سریال شبکه خانگی «شاهگوش» هستیم و من در این کار علاوه بر مشاوره و دستیاری نقش اوس یونس را هم بازی می‌کنم.

رسول نجفیان، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون کشورمان در گفت وگو با خبرنگار سینماپرس در مورد فعالیت های اخیر خود، اظهار داشت: به مدت یک سالی است که مشغول کار در سریال شبکه خانگی «شاهگوش» به کارگردانی داوود میرباقری هستم.

وی در ادامه افزود: در حال حاضر مشغول ضبط قسمت های آخر این کار هستیم و من در طول این کار به عنوان مشاور و دستیار نیز با داود میرباقری همکاری دارم و نقش «اوس یونس» را هم بازی کرده ام.

نجفیان در ادامه در مورد نقش خود در این کار، توضیح داد: من در این فیلم نقش پدری مهربان را بازی می کنم که مهمترین چیز برایش خوشبختی فرزندش است و در این راه همه کاری می کند. «اوس یونس» در سریال «شاهگوش» مردی مودب و مبادای آباد است که در معاشرت هایش همواره سعی دارد با دیگران جانب ادب را رعایت کند و مشکلات مالی او باعث شده آژانس خود را بفروشد و در همان جا به عنوان کارمند مشغول کار شود. 

وی در ادامه در مورد ویژگی های این کار، اظهار داشت: کار در «شاهگوش» یکی از بهترین اتفاقاتی است که در طول سابقه حرفه ای برای من اتفاق افتاده است وخوشحالم که با تک تک عوامل کار درگیر هستم  و حضور کنار داوود میرباقری باعث شد با وسواس های او بیشتر آشنا شوم.

نجفیان در ادامه تصریح کرد: «شاهگوش» یک کار طنز باوقار است و همه تکنیک های هنری در آن رعایت شده است. به نظر من موفقیت اصلی سریال «شاهگوش» مدیون وسواس های داوود میرباقری است و او بهترین  عوامل و دکوپاژها را برای کار خود انتخاب کرده است و به راحتی از هیچ صحنه ای نمی گذرد.

بنابراین گزارش، سریال 26 قسمتی «شاهگوش» با بازی اکبر عبدی، فرهاد اصلانی، مرجانه گلچین، شهرام حقیقت دوست، احمد مهران فر، رضا رویگری، سیروس گرجستانی و ... از 17 مهر ماه وارد شبکه توزیع خانگی شد. داستان این سریال ماجرای یک تصادف است که گدایی نیمه نابینا شاهد آن است که فقط 3 شماره پلاک ماشین را می بیند و ...

بنابراین گزارش، رسول نجفیان در دی ماه 1328 در تهران به دنیا آمد. در دوران دبستان با تاثیرپذیری از شیوه اداره کلاس توسط معلم روحانی خود، ذوق نمایش در او ایجاد شد. نجفان در سال 1348 در هنرکده تئاتر آناهیتا فعالیت داشت. اصالت وی به ایل بختیاری باز می گردد اما او متولد تهران است.موسیقی را از جوانی دنبال می کرد و نواختن دوتار را توسط یک روستایی عاشق ، حیدر همدانی فرا گرفت. نجفیان دارای مدرک کارشناسی روان شناسی از بخش علوم تربیتی مدرسه عالی پارس سابق در سال 1356 است . بازی در تئاتر را زا سال 1348 و بازی در سینما را از سال 1363 با فیلم صف ساخته علی اصغر عسگریان آغاز کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.