دوشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۵

نگاهی دیگر به هبوط انسان در سینما

ساخت یک فیلم ترکیبی از انیمیشن و صحنه‌های واقعی به نام «گمشده»

فیلم گمشده

حسین حبیبی‌اصل از تولید یک فیلم کوتاه و تجربی با نام «گمشده» که در رابطه با هبوط انسان به زمین است، خبر داد.

حسین حبیبی‌اصل در گفت و گو با خبرنگار سینماپرس در رابطه با فعالیت‌های اخیر خود تصریح کرد: در مرحله تدوین فیلم کوتاه و تجربی با نام «گمشده» هستم که این فیلم ترکیبی از انیمیشن و صحنه‌های واقعی است.  گمشده اشاره‌ای به خلقت انسان و هبوط آدم به زمین دارد، اما از آنجا که گمشده یک فیلم تجربی است نمی‌توان گفت که به طور مشخص داستانی خاص و معین دارد. تکنیک به کار رفته در تولید این فیلم در بخش انیمیشن؛ کروماکی است.

این کارگردان ادامه داد: «گمشده» از دوبخش تشکیل شده است که بخش اول آن به خلقت انسان و زندگیش در بهشت اشاره دارد که در این بخش بیشتر تصاویر مربوط به باغ است که توسط جلوه‌های ویژه ساخته شده است و بخش دوم نیز که به هبوط انسان در زمین اشاره دارد در یک بیابان عظیم اتفاق می‌افتد.

حبیبی اصل عنوان کرد: نقطه اشتراک دوفضای «گمشده» به زوج بودن جهان اشاره دارد، این فیلم تا پایان فروردین به پایان خواهد رسید. و به اولین جشنواره ای که موضوعیت داشته باشد ارسال میشود.

گفتنی است که فیلم کوتاه و تجربی «گمشده»  تولیدات دفتر انجمن سینمای جوان است. مهتاب نصیری و سعید قلندری؛ بازیگران این فیلم هستند. همچنین از دیگر عوامل این فیلم می توان به یاشار گودرزی؛ تصویربردار، نویسنده، کارگردان و تدوینگر؛ حسین حبیبی‌اصل اشاره کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.