یکشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۱

صفی یزدانیان:

«در دنیای تو ساعت چند است؟»بعد از 49 جلسه فیلمبرداری وارد مراحل فنی شد

در دنیای تو ساعت چند است؟

یزدانیان گفت: «در دنیای تو ساعت چند است؟» در 49 جلسه، به پایان مرحله فیلمبرداری رسید. در حال حاضر فردین صاحب الزمانی مشغول تدوین فیلم است و ما در حال انجام مراحل فنی فیلم هستیم.

 به گزارش خبرنگار سینماپرس «در دنیای تو ساعت چند است؟» اولین ساخته بلند صفی یزدانیان در مقام کارگردان محسوب می‌شود. فیلمبرداری فیلم آذر ماه در شهرهایی همچون رشت و لاهیجان آغاز شده است. در این فیلم به جز لیلا حاتمی و علی مصفا تعدادی از بازیگران بومی به ایفای نقش پرداختند.

یزدانیان در گفت و گو با خبرنگار سینماپرس گفت: «در دنیای تو ساعت چند است؟» در 49 جلسه، به پایان مرحله فیلمبرداری رسید. در حال حاضر فردین صاحب الزمانی مشغول تدوین فیلم است و ما در حال انجام مراحل فنی فیلم هستیم.

وی ادامه داد: خانمی بعد از بیست سال به زادگاه خود در رشت بازمی گردد و به خانه پدر خود بر می گردد.فیلم در لوکیشن های در شمال کشور در شهرهای رشت، لاهیجان و بندر انزلی جلو دوربین رفت.

یزدانیان گفت: امیدوارم فیلم با مخاطبان ارتباط برقرار کند و هر چه فیلم بیشتر دیده شود بیشتر خوشحال خواهم شد. فعلا خیلی زود است که بخواهم درباره فیلم صحبت کنم و با پیشرفت در مراحل فنی بیشتر می توان درباره فیلم صحبت کرد.

در خلاصه داستان آمده است: گلی بعد از بیست سال زندگی در فرانسه یک‌باره تصمیم می‌گیرد به ایران و به زادگاهش، شهر رشت سفری کند. علی مصفا،لیلا حاتمی،همایون پایور به ایفای نقش می پردازند.

گفته می شود امیر حسین قاسمی فیلم را صداگذاری خواهد کرد.

عوامل اصلی این فیلم عبارتند از نویسنده و کارگردان: صفی یزدانیان، تهیه‌کننده: علی مصفا، سرمایه‌گذار و مجری طرح: امیرحسین احدزاده، مدیر تولید: پیمان جعفری، مدیر فیلم‌برداری: همایون پایور، طراح صحنه و لباس:‌ایرج رامین‌فر، طراح گریم: افروز بوجاریا، صدابرداران: جهانگیر میرشکاری و مهدی ابراهیم‌زاده، برنامه‌ریز و دستیار اول کارگردان: افشین رضایی، عکاس: صبا سیاه‌پوش

 

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.