یکشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۶

حمید عزیزی کارگردان انیمیشن:

«موج» انیمیشن کوتاهی در رابطه با خلیج فارس است

حمید عزیزی

حمید عزیزی از تولیدانمیشن «موج» به تهیه کنندگی انجمن سینمای جوان شهرستان اردبیل خبر داد و در رابطه با آن گفت: این انیمیشن در حال حاضر در مرحله صداگذاری قرار دارد.

حمید عزیزی در گفت و گو با خبرنگار سینماپرس در رابطه با داستان انیمیشن کوتاه «موج» عنوان کرد: این انیمیشن در مورد خلیج فارس است، تعدادی ماهی تلاش می‌کنند که نام خلیج فارس را بنویسند اما هردفعه یک قایق مزاحم این اقدام آنها می‌شود تا اینکه به کمک یک نهنگ قایق را از دریا دور کرده وماهی‌ها نام «خلیج فارس» را بر روی آب دریا می نویسند.

وی ادامه داد: «موج» یک انیمیشن کوتاه سه دقیقه‌ای است که با تکنیک کات‌اوت و به تهیه کنندگی انجمن سینمای جوان اردبیل تولید شده است و در حال حاضر نیز در مرحله صداگذاری قرار دارد.

این کارگردان انیمیشن تصریح کرد: این انیمیشن برای نخستین بار و در مدت زمان دو دقیقه به جشنواره خلیج فارس ارائه شد، در این جشنواره «موج» جایزه بهترین تصویرسازی را از آن خود کرد. بعد از آن به دلیل اینکه کار ناقص بود آن را تکمیل کرده و بخش‌هایی را به آن افزودیم.

عزیزی در ادامه با بیان اینکه پیش تولید انیمیشن دیگری را با نام «ماهی قرمز کوچولو» آغاز کرده است، در رابطه با موضوع این انیمیشن بیان کرد: این انیمیشن در رابطه با ماهی کوچکی است که تصمیم می‌گیرد به مشهد و به زیارت امام رضا(ع) برود اما نمی داند که چه گونه می توانداین مسیررا طی کند. پس از عید تولید این انیمیشن را نیز آغاز خواهم کرد.

گفتنی است که از جمله عوامل انیمیشن «موج» می توان به نویسنده، کارگردان و تصویرساز؛حمید عزیزی/ بهمن طهماسبی‌پور و عادل امانی؛ انیمیت/ طراح؛ نسیم نادری؛ اشاره کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.