چهارشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۳

با موضوع گردشگری؛

ابراهیم فروزش فیلم سینمایی «پنج عصر» را اوایل سال آینده کلید می‌زند

ابراهیم فروزش*

مهدی مددکار از کلید خوردن فیلم جدید سینمایی ابراهیم فروزش با نام «پنج عصر» از اوایل سال آینده خبر داد.

مهدی مددکار، مدیر تولید سینما در گفت وگو با خبرنگار سینماپرس در مورد فعالیت های اخیر خود، اظهار داشت: در حال حاضر مشغول رایزنی برای ساخت جدید ابراهیم فروزش با نام «پنج عصر» هستیم.

وی در ادامه افزود: فیلم سینمایی «پنج عصر» حدود دو سال نیم پیش پروانه ساخت دریافت کرد اما مورد بی مهری مدیران قبلی بنیاد سینمایی فارابی قرار گرفت و حالا با آمدن شورای جدید فارابی در حال رایزنی هستیم تا بتوانیم این فیلم را اوایل سال آینده جلوی دوربین ببریم.

مددکار در ادامه در مورد مدت زمان فیلمبرداری و لوکیشن ها نیز، اظهار داشت: فیلمنامه این کار چند بار بازنویسی شده است و لوکیشن کار ما در شهر اصفهان است و ۵۲ جلسه فیلمبرداری در نظر داریم. اگر مشکلی به وجود نیاید این فیلم را برای جشنواره کودک و نوجوان سال آینده آماده خواهیم کرد. این فیلم که در ژانر کودک و نوجوان است، داستان چند بچه  است که می‌خواهند به پدربزرگ خود کمک کنند و درگیر ماجراهایی می‌شوند.

این تهیه‌کننده ادامه داد: این فیلم جنبه گردشگری و معرفی مکان تاریخی اصفهان هم دارد. تمام لوکیشن‌ها در این شهر است و بازیگران نیز از میان هنرمندان این شهر انتخاب خواهند شد.

بنابراین گزارش، ابراهیم فروزش در کارنامه کاری خود تا‌کنون فیلم‌های «شیر تو شیر»، «سنگ اول»، «زمانی برای دوست داشتن»، «هامون و دریا»، «بچه‌های نفت»، «مرد کوچک»، «خمره» و «کلید» را در کارنامه گارگردانی خود به ثبت رسانده است.

فیلم سینمایی «شیر تو شیر» ساخته پیشین ابراهیم فروزش هنوز بعد از چند سال به اکران عمومی درنیامده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.