یکشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۱

پس از «مردمک‌های پریشان» و «ترانه‌ای برای روبا»؛

سومین فیلم کوتاه نهان‌ِقدرتی با موضوع زن و خانواده کلید می‌خورد

پیمان نهان قدرتی

پیمان نهان‌قدرتی از تولید آخرین فیلم کوتاه از سه‌گانه‌ای با موضوع زن و خانواده خبر داده و بیان کرد: آخرین فیلم از این سه‌گانه فضایی متفاوت دارد.

پیمان نهان‌قدرتی، کارگردان در گفت و گو با خبرنگار سینما پرس ضمن بیان اینکه در حال حاضر در مرحله پیش تولید فیلم کوتاهی با موضوع زن و خانواده است، تصریح کرد: من تصمیم داشتم که سه گانه‌ای را با موضوع زن و خانواده در حوزه فیلم کوتاه کار کنم، که تا کنون دو فیلم با نام‌های «مردمک‌های پریشان» و «ترانه‌ای برای روبا» ساخته شده است و سومین فیلم کوتاه از این مجموعه نیز در مرحله پیش تولید قرار گرفته است.

وی ادامه داد: این سه گانه اگرچه دارای موضوعی مشترک به نام زن و خانواده است اما این سه فیلم کوتاه از لحاظ فضا و پرسپکتیو کاملا با یگدیگر متفاوت هستند و داستان‌های جداگانه‌ای را روایت می‌کند، در حقیقت تنها ارتباط این سه گانه به یکدیگر همان موضوع یاد شده است.

نهان‌قدرتی، تصریح کرد: فیلمنامه این فیلم کوتاه که هنوز نامی قطعی برای آن انتخاب نشده است، براساس طرحی از خودم به نگارش درآمده است. البته باید بگویم که زمانی طولانی برای نگارش این فیلمنامه صرف شده است و آخرین سه گانه من با موضوع زن و خانواده در فضایی بسیار متفاوت می‌گذرد.

این کارگردان عنوان کرد: کل فضای داستان در این فیلم کوتاه در باران سپری می‌شود و بخشی از فیلمبرداری نیز در آب اتفاق می‌افتد، این فیلم دوبار تا تصویربرداری پیش رفت اما به دلیل سختی کار و همچنین تغییر بازیگر کار متوقف شد.

نهان‌قدرتی خاطرنشان کرد: مدت زمان این فیلم 35 دقیقه است که در شمال کشور و در منطقه بندر انزلی فیلمبرداری خواهد شد. تهیه کننده کار در حال حاضر خودم هستم اما پیشنهاداتی برای مشارکت داشته‌ام که البته هنوز قطعی نشده است.

انتهای پیام/  

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.