شنبه ۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۳

با موضوع سنت شکنی؛

فیلمبرداری فیلم جدید خسرو معصومی از نیمه گذشت

خسرو معصومی

60 درصد از فیلمبرداری فیلم سینمایی «تابو» به کارگردانی خسرو معصومی و تهیه کنندگی جواد نوروزبیگی به اتمام رسید.

جواد نوروزبیگی، تهیه کننده سینما در گفت وگو با خبرنگار سینماپرس در مورد آخرین اخبار از فیلم سینمایی «تابو» به کارگردانی خسرو معصومی، اظهار داشت: فیلمبرداری این کار در شمال کشور در حال انجام است و حدود ۶۰ درصد کار فیلمبرداری شده است.

وی در ادامه افزود: پس از اتمام فیلمبرداری در اوایل سال آینده برای تدوینگر و موسیقی کار تصمیم گیری خواهد شد.

نوروزبیگی در پایان در ادامه مورد اکران نوروزی «طبقه حساس» نیز، اظهار داشت: اکران نوروزی این فیلم تا روز دوشنبه مشخص خواهد شد.

بنابراین گزارش، الناز شاکردوست و هادی دیباجی در فیلم جدید خسرو معصومی به ایفای نقش می پردازند.

این فیلم دومین همکاری معصومی و شاکردوست است، فیلم سینمایی «باد در علفزار می پیچد» اولین همکاری این دو بود. جمال اجلالی و جمشید گرگین سایر بازیگران این فیلم هستند.

 «تابو» به معنای سنت شکنی است و  یک درام عاشقانه دیگر در مورد چند جوان است  که در شمال کشور اتفاق می افتد. نوشهر، بابلسر و چند شهر دیگر  شمال لوکیشن های اصلی این فیلم هستند.

اکثر کارهای خسرو معصومی در شمال کشور رخ می دهد چون او به بافت آن منطقه اشراف کامل دارد.

بنابراین گزارش، فیلم سینمایی، «خرس» آخرین ساخته خسرو معصومی به تهیه کنندگی جواد نوروزبیگی با بازی پرویز پرستویی، مریلا زارعی و فرهاد اصلانی دو سال پیش در جشنواره فیلم فجر به نمایش عمومی درآمد و هنوز موفق به اکران در سینماها نشده است.

خسرو معصومی متولد ۱۳۳۴ بهشهر، فارغ‌التحصیل سینما و تلویزیون از دانشکده هنرهای دراماتیک است.

وی از سال ۱۳۵۵ فعالیت خود را در سینمای آزاد بندرعباس آغاز کرد و از اوایل دهه ۱۳۶۰ با کارگردانی فیلم‌های کوتاه و بلند ادامه فعالیت داد.

 خرس، جایی در دور دست، باد در علفزار می پیچد، رسم عاشق کشی، دلباخته و ... در کارنامه کارگردانی خسرو معصومی به ثبت رسیده است.

این کارگردان سینما که پیش از این با فیلم های رسم عاشق کشی و خرس برنده جایزه اصلی جشنواره شانگ های شده است در سال جاری عضو هیئت داروان بخش اصلی موسوم به جام زرین است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.