شنبه ۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۴

کارگردان فیلم کوتاه «سه و نیم» فیلم بلند «پابه‌پا» را کلید می‌زند

نقی نعمتی

نقی نعمتی از تصمیم خود برای ساخت فیلمی بلند و متفاوت با فیلم های قبلی اش به نام «پابه‌پا» در سال آینده خبر داد.

نقی نعمتی، کارگردان در گفت و گو با خبرنگار سینماپرس در رابطه با فعالیت در حوزه فیلم کوتاه عنوان کرد: در حال حاضر در حوزه سینمای کوتاه کاری در دست ساخت ندارم اما  نگارش فیلمنامه‌ای را برای سینمای بلند آغاز کرده‌ام که در صورت دریافت پروانه ساخت، سال آینده آن را کلید خواهم زد.

وی با بیان اینکه نام موقت این فیلمنامه بلند «پابه‌پا» است، ادامه داد: این فیلم در ژانر اجتماعی ساخته خواهد شد و باید بگویم که دارای فضایی متفاوت است و به لحاظ همین متفاوت بودن قطعا با شرایط تولید سختی مواجه خواهیم بود.

نعمتی ضمن بیان اینکه در حال حاضربرای صحبت از داستان فیلم کمی زود است، خاطر نشان کرد: دو فیلم قبلی من در شرایط جوی برف اتفاق افتاده است، در نظر دارم که به دلیل متفاوت بودن فضای فیلمنامه، «پابه‌پا» را نیز در شرایط جوی متفاوتی تولید کنم به همین علت فضای بارانی را برای این فیلم سینمایی انتخاب کرده‌ام.

گفتنی است، فیلم های «سه و نیم» و «آن سه» عنوان دو فیلمی است که نعمتی پیش از این آنها را در سالهای 89و 85 به نویسندگی و کارگردانی خود تولید کرده است. فیلم «سه و نیم» در جشنواره فيلم تورين ايتاليا به نمایش درآمده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.