سه‌شنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۹

در گفت وگو با سینماپرس؛

شاه‌حسینی: «زیباتر از زندگی» اوایل سال آینده اکران خواهد شد

انسیه شاه حسینی

کارگردان «پنالتی» از ادامه نگارش فیلمنامه «به کودکان شلیک نکنید» در ژانر دفاع مقدس خبر داد و گفت: «زیباتر از زندگی» اوایل سال آینده اکران خواهد شد.

 انسیه شاه حسینی، کارگردان سینما در گفت وگو با خبرنگار سینماپرس در مورد فعالیت های اخیر خود، اظهار داشت: تحقیق و پژوهش فیلم «به کودکان شلیک نکنید» به اتمام رسید و مشغول نگارش فیلمنامه این کار هستم.

وی در ادامه افزود: نگارش این کاردر ژانر دفاع مقدس  به نیمه رسیده است. تمام تلاشم در این فیلم نشان دادن مصائب منطقه و دفاع مقدس به زبان جهانی است.

کارگردان «شب بخیر فرمانده» در ادامه افزود: چندی قبل برای دیدن برخی لوکیشن ها به خوزستان سفر کردم تا آنچه را برای بهتر شدن فیلم می خواهم به آن دست پیدا کنم.

شاه حسینی در ادامه تصریح کرد:  آقای سیدزاده ، تهیه کننده کار آمادگی کامل برای آغاز فیلمبرداری «به کودکان شلیک نکنید» را داد و چندین بار از من خواست که در صورت امکان هر چه سریعتر فیلمبرداری این کار را اغاز کنیم اما من ترجیح می دهم با یک فیلمنامه کامل کار را جلوی دوربین ببرم.

وی در ادامه در مورد زمان اکران «زیباتر از زندگی» نیز، اظهار داشت: قرار بود این کار زمستان اکران شود که به دلیل سرما اکران آن به تعویق افتاد و حالا هم که در آستانه عید نوروز  هستیم و اکران عید نوعی فیلم سوزی است، نتیجه این شد که  این فیلم را اوایل سال آینده کنیم.

بنابراین گزارش، حامد کمیلی، محمود پاک نیت، قربان نجفی، مهوش صبرکن، سید جواد طاهری در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

بر اساس این گزارش، فیلم سینمایی «زیباتر از زندگی» داستان شهید علم الهدی و رزمندگانی است که در عملیات نصر حضور داشتند، این عملیات توسط ارتش در اوایل جنگ در منطقه جنوب اهواز در دشت آزادگان انجام شد.

فیلم های «غروب شد بیا»، «شب بخیر فرمانده» و «پنالتی» در کارنامه انسیه شاه حسینی به ثبت رسیده است.


بنابراین گزارش، این فیلم توانست در بخش جلوه های ویژه میدانی سیمرغ سی و یکمین جشنواره فیلم فجر و همچنین جایزه ملی را دریافت کند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.