یکشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۸

بهاره للهی عنوان کرد:

تصویربرداری فیلم کوتاه «پژواک‌هایی در اتاق صدا» به پایان رسید

پژواک‌هایی در اتاق صدا

بهاره للهی، از پایان تصویربرداری فیلم کوتاه «پژواک‌هایی در اتاق صدا» خبرداد، این فیلم قرار است که در 15 دقیقه ارائه شود.

بهاره للهی، کارگردان در گفت و گو با خبرنگار سینماپرس در رابطه با فعالیت های اخیر خود در حوزه فیلم کوتاه عنوان کرد: به تازگی تصویر برداری فیلم کوتاه «پژواک‌هایی در اتاق صدا» به پایان رسیده است و قرار است این فیلم که در تالار مولوی تصویربرداری آن انجام شده است در مدت زمان 15 دقیقه تولید شود.

 

وی در رابطه با داستان فیلم کوتاه «پژواک‌هایی برای اتاق صدا» عنوان کرد: دختربچه‌ای که به مقوله صدا حساس است، به همراه پدرش که صداگذار تئاتر است وارد اتاق صدای یک سالن تئاتر می شود، در جریان بازیگوشی کودک و حساسیتی که به میز صدای پدرش دارد متوجه می شود که پدر و مادرش درحال جدایی از یکدیگر هستند و این درحالی است که این دختر خردسال به مادر خود علاقه زیادی دارد.

 

این کارگردان در رابطه با چگونگی شکل‌گیری ایده این فیلم کوتاه تصریح کرد: ایده اولیه برای ساخت «پژواک‌هایی در اتاق صدا» در واقع از همان میز صدا آمد و من احساس کردم که دکمه هایی که بر روی این میز قرار دارد می تواند مانع اتصال و یا قطع ارتباط  میان اتاق‌ها و آدم هایی که درون آنها هستند باشند، دختربچه‌ای که در این فیلم حضور دارد به صدا حساس است و همین امر موجب دست زدن به دکمه های میز شده و در نهایت نیز متوجه اتفاقی که قرار است برای پدر و مادرش رخ بدهد، می‌شود.

 

للهی با بیان اینکه کار با دختری سه ساله در این فیلم بسیار سخت بود، خاطر نشان کرد: مهنا رضایی بازیگر سه ساله ای است که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته است، باید بگویم با وجود اینکه این دخترسه ساله بسیار باهوش بود اما به هرحال کار با وی سخت بود و گاهی پیش می‌آمد که در میان یک پلان وی احساس خستگی کرده و یا دوست داشت که بازی کند به همین دلیل کار تصویربرداری چند ساعتی به خاطر وی متوقف می‌شد.

 

گفتنی است که فیلم کوتاه «پژواک‌هایی برای اتاق صدا» به کارگردانی بهاره للهی تولی شده است. از جمله عوامل دیگر این فیلم می توان به آرمان فیاضی(مدیرتصویربرداری)، شهرام متولی‌باشی(صدابردار)، محمدنظیفی(مدیر تولید) و مهنا رضایی و صادق ملکی(بازیگران( اشاره کرد.

 

انتهای پیام/

 

نظرات

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.